شناسهٔ خبر: 50589756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری دو سارق حرفه‌ای مغازه با ۴ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از سرقت دو سارق حرفه‌ای مغازه و کشف ۴ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ این شهرستان تیم ویژه عملیاتی این کلانتری اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین آغاز کردند.

اوافزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و بررسی‌های همه جانبه دو سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با شگرد‌های خاص پلیسی آن‌ها را دستگیر و به مقرّ دلالت دادند.

او تصریح کرد: متهمین در بازجویی‌های فنّی به عمل آمده به ۳ فقره سرقت مغازه و یک فقره سرقت از داخل خودرو در این شهرستان اعتراف و از مخفیگاه سارقین مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل: لب تاب، انواع دوربین‌های فیلم برداری، تلفن همراه، دسته چک و انواع مدارک شناسایی کشف شد.

فرمانده انتظامی با بیان اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل گردید، افزود: متهمین با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ توحید فارسی در پایان با اعلام اینکه رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های انتظامی و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم، زمینه وقوع انواع جرایم از جمله سرقت را کاهش داده و مجرمان را در راه رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

اوبه شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز نمایند و موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما