شناسهٔ خبر: 50586763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرمربیان سپاهان و ذوب‌آهن چه گفتند؟

نویدکیا: ذوب‌آهن به هارمونی خوبی رسیده/ تارتار: مطمئناً تقابل زیبایی با سپاهان خواهیم داشت

محرم نویدکیا و سیدمجتبی حسینی، سرمربیان دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن پیش از دیدار موسوم به دربی اصفهان، در نشست مطبوعاتی به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه دربی جذابی بوده، گل داشته، تماشای آن برای هواداران لذت‌بخش بوده و یک سر آن برد و یک سر آن باخت بوده. فصل گذشته چون دربی اصفهان در هفته ماقبل آخر برگزار شد، با توجه به وضعیت سپاهان و ذوب‌آهن برای هر دو تیم سخت‌تر بود اما امسال با تمرکز بهتری می‌توانیم رو در روی هم بازی کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: ذوب‌آهن طی دو بازی قبلی خود نشان داده تیم بسیار خوبی است و به هارمونی خوبی رسیده. بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند، در کنار بازیکنان فصل گذشته با هم یک تیم خوب را تشکیل داده و بازی‌های بسیار خوبی برابر صنعت نفت و استقلال انجام دادند و با این که به استقلال باختند، بازی بسیار خوبی انجام دادند و موقعیت‌های گلزنی خوب داشتند. قطعاً بازی بسیار بسیار سختی برابر این تیم در پیش داریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان داشت: اگر به دنبال کسب امتیاز خوبی هستیم فردا باید بسیار تلاش کنیم. باید به ذوب‌آهن با این سبک بازی که ارائه می‌دهد احترام گذاشت. امیدوارم دربی فردا نیز مانند دربی‌های قبلی جذاب شود و همه از تماشای آن لذت ببرند.
نویدکیا در ادامه اذعان داشت: زیاد به آمار رکوردی اهمیت نمی‌دهم و آمار فوتبالی و فنی برایم مهم‌‌تر است؛ مثلاً اینکه تیم حریف بیشتر از چه جناحی حمله می‌کند و این آمارها برای من بسیار جذاب است. زیاد در قید ثبت رکورد نیستم چون فکر می‌کنم باید مسیر خود را رو به جلو طی کنیم. طبیعی است که دوست دارم تیمم برنده شود و ذوب‌آهن هم همین‌طور اما اینکه می‌‌توانیم موفق شویم یا خیر به نوع دیدگاه‌های ما بستگی دارد. تلاش می‌کنیم تا از بازی فردا امتیاز خوبی بگیریم، البته بازی سختی داریم چون ذوب‌آهن تیمی نیست که به راحتی به حریف خود امتیاز دهد.
وی درباره عملکرد دانیال اسماعیلی‌فر تصریح داشت: دانیال یکی از بهترین بازیکنان ماست که هم در فصل گذشته و هم امسال فوق‌العاده بازی می‌کند. البته فوتبالیست‌ها باید بدانند نمی‌توانند با چند بازی کیفیت خود را نشان دهند و اگر می‌خواهند بازیکنان با کیفیتی باشند و شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشند، باید در طول فصل کیفیت خود را حفظ کنند. بازیکنان بزرگ بازیکنانی هستند که تفاوت عملکرد آنها در بازی‌ها بیش از ۱۵ تا ۲۰ درصد نباشد و اسماعیلی‌فر نیز یکی از همین بازیکنان است. او تاکنون فوق‌العاده عمل کرده و قطعاً این روند را ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تعطیلات و وقفه‌های لیگ تاکید  اشت: درست است که این وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط خوب خود دور می‌کند اما این شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان است. من تنها خواهان برنامه‌ریزی مسابقات هستم تا تیم‌ها بدانند برنامه بازی‌های آنها چیست، اما مشکل دیگری با وقفه‌ها ندارم. ممکن است تیم‌ها کمی از نظر بدنی افت کرده و از شرایط مسابقه خارج شوند اما چون این شرایط برای همه یکسان است، این موضوع به مربیان برمی‌گردد که چطور برنامه‌ریزی کنند که روند تیم‌هایشان دچار تزلزل نشود.
نویدکیا خطاب به هواداران سپاهان نیز گفت: هواداران مراقب کرونا باشند و اگر فردا برای بدرقه تیم می‌آیند لطفاً تنها مقابل هتل باشند و به دنبال اتوبوس تیم در اتوبان نیایند چون هم ما از همراهی موتورسواران دچار استرس می‌شویم و تمرکز خود را از دست می‌دهیم و هم خانواده‌های خودشان نگران می‌شوند. 
 
تارتار: تقابل زیبایی با سپاهان خواهیم داشت 
مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: طبیعتاً دربی فردا بازی بسیار سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. با توجه به اینکه میزبان هستیم و سپاهان در ۳ بازی اول خود عملکرد خوبی داشته و تیم بسیار منسجمی نشان داده، کار برای هر دو تیم مشکل است.
وی در ادامه بیان داشت: تمرینات لازم را انجام داده‌ایم و به اتفاق همکارانم تاکتیک‌ها و تمریناتی برای دیدار فردا طراحی کردیم. در روز مسابقه این بازیکنان هستند که باید با تمرکز بالا بازی کنند و هرچه اشتباهات کمتری داشته باشند می‌توانیم در نتیجه‌گیری موفق‌تر عمل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت سجاد جعفری عنوان داشت: خوشبختانه وضعیت این بازیکن خوب است و با تیم تمرین می‌کند و مشکلی برای بازی کردن ندارد. امیرحسین صدقی تنها مصدوم ما است که در بازی قبلی دچار آسیب‌دیدگی شد.
 
تارتار اذعان داشت: امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم. شهرآورد اصفهان همواره دیدنی بوده و امیدوارم بازی فردا نیز همین‌طور باشد و بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم. مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد چون هر دو تیم از نظر اخلاقی و فنی جزو تیم‌های خوب لیگ امسال هستند. 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما