شناسهٔ خبر: 50580297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

کارنامه آمریکا در برابر ملت ایران سرشار از شکست است

سردار «جوانی» گفت: امروز کارنامه آمریکا سراسر جنایت و خیانت و در برابر ملت ایران هم سراسر شکست است و تاکنون در هیچ صحنه‌ای در مقابل کشور ما پیروز نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز در تجمع ۱۳ آبان در سنندج اظهار داشت: در این سال‌ها امریکا به شیوه‌های مختل بدنبال بازیابی استیلای خود را بر ملت ایران بوده تا نگذارد الگوی مستعضغان جهان شود.

وی اضافه کرد: اگر آمریکایی‌ها‌ تصور می‌کنند با حرکت‌هایی می‌توانند ضربه‌ای به ایران بزنند بدانند سخت اشتباه می کنند و باید بپذیرند با بیداری ملت ها دوران ابرقدرتی و زورگویی و سلطه گری انها پایان یافته است.

این مسئول عنوان کرد: امید قاطع داریم امریکایی ها در منطقه دریایی ما امکان ادامه حضور ندارد و دوران اینکه با برحرکت درآوردن ناوهای خود ملت ها را می ترسانند تمام شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان داشت: امروز ایران توانمند و مقتدر است و نمونه بارز آن ساقط شدن هواپیمایی بدون سرنشین امریکا در جنوب کشور با سامانه پدافند داخلی بود

سردار جوانی افزود: امریکایی ها بدنبال غارت و چپاول به طرق مختلف هستند امروز نفت سوری را به شکلی و در عراق هم به شکل دیگر می ربایند و فکر می کردند در دریا می توانند به نفت ایران دستبرد بزنند و ولی رسوا شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای دلاور و قهرمان دریایی سپاه نمی گذارند آمریکا در این دزدی دریایی موفق شود، گفت: امریکایی ها باید حقوق و منفعت ملت ایران را به رسمیت بشناسند و دست از توطئه بردارند.

این مسئول ایام الله ۱۳ آبان را از افتخارات ملت ایران خواند و تصریح کرد: ایران در جهان به ملت استکبارستیز و ظلم و ستم ستیز شناخته شده و این مهم از دیگر افتخارات کشورما است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: کشور ما در سال به شکل مستمر در حال نبرد با استکبار است و در این بین مردم کردستان هم از جمله افتخاراتشان ابن است که در استکبارستیزی پیشگام هستند

سردار جوانی یادآور شد: مردم ایران در خط مقدم مبارزه با فتنه های شیاطین بودند و اگر امروز ایران از امنیت مثال زدنی و پایدار برخوردتر است نتیجه مجاهدت ها در سراسر کشور از جمله کردستان است

وی ابراز داشت: امروز دنیای استکبار باید ببنید چطور ایران با مذاهب و اقوام متفاوت در یک راه مشترک استکبار ستبزی و ایستادگی در مقایل ستمگران ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما