شناسهٔ خبر: 50576414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جزییات جلسه هیئت دولت جهت رفع محرومیت در شهرستان اندیکا/ اتفاقات خوبی برای اندیکا رقم خواهد خورد

امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: فکر می‌کنم برای اولین بار بوده که در تاریخ بعد از انقلاب، چنین جلسه‌ای بدین شکل و در چنین سطحی آن هم برای منطقه‌ی محرومی مانند شهرستان اندیکا برگزار می‌شود و بناست برای اندیکا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان اندیکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز در رابطه با آخرین پیگیری‌های صورت گرفته جهت رفع مشکلات زلزله‌زدگان اندیکا و حضور در جلسه هئیت دولت اظهار کرد: فکر می‌کنم برای اولین بار بوده که در تاریخ بعد از انقلاب، چنین جلسه‌ای بدین شکل و در چنین سطحی آن هم برای منطقه‌ی محرومی مانند شهرستان اندیکا برگزار شود.

وی افزود: این جلسه فوق‌العاده مهم و موثر بود و خروجی بسیار بالایی داشت؛ همچنین مسائل و مطالبی که در سفر آیت‌الله رئیسی به اندیکا مطرح کردیم و آقای مخبر به صورت جز به جز یادداشت میکرد نیز در این جلسه همگی بازگو شد.

 

امام جمعه شهرستان اندیکا بیان کرد: این جلسه فرصت بینظیری بود و بناست که اتفاقات خوبی برای اندیکا رقم بخورد و من فکر می‌کنم تفاوت این دولت با دولت گذشته در عمل باشد چرا که حرف اعضای جلسه‌ی هیئت دولت مقرر شده که اجرایی شود.

وی افزود: مسئله مهم بیمارستان که دغدغه ما بود مصوب شد و بنا شده که بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی در اندیکا احداث شود و سایر مسائلی که مصوبات این جلسه است؛ همچنین در زمینه آب شرب، آب کشاورزی و سایر معضلات که مطرح شد فکر می‌کنم اتفاقات بسیار بزرگی را اندیکا و در آینده‌ای نه چندان شاهد خواهیم بود.

 

امام جمعه شهرستان اندیکا در اشاره به پیگیری مشکلات از طریق مجلس عنوان کرد: دو روز گذشته نیز در مجلس شورای اسلامی دقایقی را به طور خصوصی گفت‌وگویی با ریاست مجلس شورای اسلامی داشتم و در رابطه با شرایط اندیکا و وضعیت آسیب‌دیدگان و همچنین مشکلات زیرساختی شهرستان، مسائل مطرح شد.

وی افزود: به ویژه مصوبات سفر وی به اندیکا و منطقه‌ای از توابع چلو را مطرح و از نگاه خودم تاکید و توصیه کردم که مردم از حضور رئیس مجلس در منطقه خرسند شدند و انتظار دارند که این حضور تاثیرگذار باشد به همین دلیل انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر بعضی از مشکلات منطقه حل شود و رئیس مجلس قول پیگیری مشکلات به ویژه ۱۸ کیلومتر راه خاکی منطقه را دادند.

موسوی گفت: ارتباط‌ها را به خوبی برقرار کرده‌ایم و مسائل شهرستان اندیکا را مورد به مورد دنبال خواهیم کرد تا انشالله تغییری به نفع مردم در شهرستان اندیکا رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما