شناسهٔ خبر: 50559241 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلیمی: گذشتن از سد تیم ملی هندبال کویت کار بسیار دشواری است/ فرناندز به تمام بازیکنان اعتقاد دارد

سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص شرایط مسابقات چهارجانبه قطر توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر سلیمی سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وضعیت تیم هندبال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه قطر اظهار داشت: تیم ملی هندبال کشورمان کار خود را در تورنمنت چهار جانبه قطر بسیار خوب آغاز کرد.قطری‌ها میزبانی بسیار خوبی را برای این مسابقات داشته اند و ۳ کشور، که رقیب‌های اصلی قطر به حساب می‌آیند را به این بازی‌ها دعوت کرده اند تا مسابقات با سطح بالایی برگزار شود.

سلیمی درباره پیروزی تیم ملی مقابل عربستان گفت: روز گذشته با تیم ملی عربستانی بازی داشتیم که رینارد با سابقه را بر روی نیمکت خود دارد. او پیش از این سرمربی هندبال فرانسه بوده است که عربستانی‌ها برای کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا او را به خدمت گرفته اند. هندبالیست‌های خوب کشورمان روز گذشته بازی بسیار خوبی را برابر عربستان به نمایش گذاشتند و در پایان هم موفق شدند این تیم را با اختلاف ۸ امتیاز شکست دهند و پیروز بازی باشند. سوای هر نتیجه فرناندز برای هر مسابقه انتظاراتی را برای بازیکنان ترسیم می‌کند و از بازیکنان انتظار دارد که تمام خواسته‌های او را در زمین برآورده کنند.

سرپرست تیم ملی هندبال کشورمان با اشاره به قدرتمند بودن تیم ملی هندبال کویت عنوان کرد: کویت از ریشه هندبالی بسیار خوبی برخوردار است و در حال حاضر هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا را دارد. تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین رویارویی با تیم ملی کویت در مسابقاتی که به میزبانی خود کشور کویت برگزار می‌شد نتیجه را واگذار کرده است. امیدوارم بازیکنان فردا بازی بسیار خوبی را برابر کویت انجام دهند. بالا بودن سطح هندبال کویت می‌تواند سنگ محکی برای هندبالیست‌های تیم ملی باشد.

او ادامه داد: بازیکنان هر روز هماهنگ‌تر و منسجم‌تر بازی می‌کنند که امیدوارم این روند برای بازیکنان ادامه داشته باشد. پیش بینی کردن بازی برابر کویت بسیار مشکل است، اما به بازیکنان خود ایمان داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با پیروزی بازی فردا را به پایان ببریم. گذشتن از سد کویت با توجه به پوست اندازی که داشتیم کار راحتی نیست، ولی با غیرت و همتی در هندبالیست‌های کشورمان می‌بینم پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست.

سلیمی با اشاره به اینکه تعیین شاکله تیم و بازیکنان در تیم ملی بر عهده فرناندز است گفت: فرناندز به همه این بازیکانان اعتقاد دارد، در بازی بعد پویا نوروزی را هم در اختیار خواهیم داشت و به میدان خواهد رفت، اما متاسفانه سجاد استکی و افشین صادقی دچار مشکلات روادید شدند و نتوانستند در این تورمنت تیم ملی را همراهی کنند. استفاده از هربازیکن برعهده خود فرناندز است، اما چیزی که تا کنون فرناندز به آن اشاره کرده انگیزه و تلاشی است که مس تواند مهمترین عامل حضور در تیم ملی باشد. در واقع هر بازیکنی که تلاش بیشتری بکند می‌تواند نتیجه تلاش‌های خود را ببیند برای همین هم هربازیکنی وارد اردوی تیم ملی می‌شود تلاش می‌کند تا توانایی خود را به سرمربی تیم ملی نشان دهد. نتیجه این تلاش‌ها هم بازی خوب دیروز ملی پوشان برابر عربستان بود.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما