شناسهٔ خبر: 50557897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجمع ۱۳ آبان در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی، راهپیمایی ۱۳ آبان به صورت تجمعی فردا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل برگزار می ‌ود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جانسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، اظهار کرد: با توجه به اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رأس ساعت ۱۰ صبح به صورت تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در اردبیل در محل مصلی شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: سخنران تجمع ۱۳ آبان اردبیل حجت‌الاسلام فیاضی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خواهد بود و در پایان تجمع، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت می‌شود.

وی تصریح کرد: شعار محوری یوم‌الله ۱۳ آبان امسال «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» است و باری دیگر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردبیل اوج نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار به نمایش می‌گذارند.

باقری بیان کرد: امروز ابهت پوشالی آمریکا در منطقه شکسته شده و همه می‌دانند که دیگر دوران قلدرمآبی و زورگویی ایادی کفر به پایان رسیده و در نقطه مقابل، عزت و استقلال و عظمت کشورها در سایه پشتیبانی و حمایت مردم، نقطه عطفی در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸، گفت: در این روز تاریخی ابعاد گسترده‌ای از خیانت‌ها و شیطنت آمریکای جنایت‌کار و همدستان آنها برای ملت ایران آشکار شد و دانشجویان پیرو خط امام توانستند با تسخیر لانه جاسوسی، اسناد و مدارک آشکاری را از دخالت‌های آمریکا در مسائل داخلی ایران برملا کنند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما