شناسهٔ خبر: 50541214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون محیط زیست استان:

کارگاه مدیریت راهبردی آب و چالش‌های مربوطه در قزوین برگزار شد

سرپرست معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی آب و چالش‌های پیش رو در حوزه آبخیز دشت قزوین در با حضور کارشناسان محیط زیست و نمایندگان دستگاه‌های متولی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، محمد علی ظهیری گفت: در راستای حفظ و صیانت از منابع ارزشمند آب، کارگاه مدیریت راهبردی آب و چالش‌های پیش رو در حوزه آبخیز دشت قزوین با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در حوزه آب و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان قزوین در محل شرکت نستله برگزار شد.

سرپرست معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت مصرف و حفظ آب از تولید ماده اولیه تا دستیابی به محصول در این شرکت به‌عنوان تجارب حاصل از طرح مدیریت راهبردی آب به اشتراک و بحث گذاشته شد.

ظهیری گفت:  ورود آلاینده‌های مختلف شیمیایی، بیولوژیکی، آلی، فاضلاب‌ها و زهاب‌های کشاورزی به محیط‌های آبی از جمله معضلات حوزه آب محسوب می‌شود؛  لذا مدیریت یکپارچه منابع آب در کشور امری ضروری بوده و پیاده‌ سازی این مدیریت نیازمند برنامه‌ریزی مستمر است.

نظر شما