شناسهٔ خبر: 50538932 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دستگیری باندسارقان مسلح دام در اهواز

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری باند 3 نفره سارقان مسلح دام با کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ "محسن دالوند "در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف و مسلحانه از شهروندان دریکی از محله های شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران کلانتری 19 شهرستان اهواز با اقدامات فنی و پلیسی سارقان مسلح دام را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلاجات، تعدادی دستگاه ماینر، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 2 فقره سرقت مسلحانه 2 فقره سرقت به عنف و 5 فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند، ازشهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را درخصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی ودستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

علی رنجکش

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم گفتگو با پسر 400 هزار دلاری در تهران ! / زیرگلویم چاقو گذاشتند ! + گفتگو با کودک ربایان

    فیلم گفتگو با پسر 400 هزار دلاری در تهران ! / زیرگلویم چاقو گذاشتند ! + گفتگو با کودک ربایان

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما