شناسهٔ خبر: 50537488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد

وقایع ۱۳ آبان انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای قرار داد

بروجرد - ایرنا - رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۱۳ آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت ایران است که انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای قرار داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید نصرت اله موسوی روز سه‌شنبه در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگیری و تبعید امام خمینی (ره) در پی تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمن افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای قرار داد.

وی اظهار داشت: امام راحل همچنین در آغاز سال‌های حاکمیت جمهوری اسلامی، حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای مستکبر، تایید کرد و آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب بهمن ۵۷ دانست.

وی ادامه داد: جنبش دانشجویان پیرو خط امام (ره) باعث شد صدای آزادیخواهی و استکبارستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین بود که ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

حجت الاسلام موسوی افزود: امسال نیز مردم شریف ایران روز ۱۳ آبان، با تاسی از پیام آزادیخواهی سالار شهیدان به جهانیان نشان خواهند داد که همواره گوش به فرمان ولی امر خود در خط ولایت خواهند ماند و زیر بار ذلت طاغوت‌های زمان نخواهند رفت.

وی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی، بر لزوم وحدت ملت‌های اسلامی به ‎ویژه ملت ایران برابر دسیسه‌های استکبار تاکید دارد و در این راستا برنامه های مختلفی در مساجد و همچنین  فضای مجازی برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه مراسم ۱۳ آبان در بروجرد به صورت تجمع در میدان قیام برگزار می شود افزود: این آیین ساعت ۱۰ با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

نظر شما