شناسهٔ خبر: 50529976 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عرضه بهداشتی مواد خام دامی رمز سلامت افراد جامعه

رئیس تعزیرات حکومتی آبادان رفع و گذر از بیماری ها را وابسته به عرضه بهداشتی مواد خام دامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، رئیس تعزیرات حکومتی آبادان در بازدید از کارگاه های بسته بندی محصولات دریایی به همراه رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان گفت: عرضه بهداشتی مواد خام دامی بسیاری از مشکلات ناشی از بیماری ها را برطرف خواهد شد.

اسداله عباسی ، رئیس اداره دامپزشکی آبادان نیز در این بازدید گفت: افزایش کیفیت بسته بندی محصولات دامی از نیازها و در اولویت های دامپزشکی استان با توجه به پتانسیل شرکت ها است چون نقش بسیار مهمی در تامین بهداشت، سلامت و کیفیت محصول دارد.

او در ادامه بازدید از قسمت های مختلف کارخانه از دادن تذکرات لازم درباره رعایت اصول و موازین بهداشتی به مسئولین فنی و کارگران شرکت ها و همچنین نمونه برداری از محصولات تولیدی شرکت برای ارسال به آزمایشگاه خبر داد.

عباسی افزود: با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان به واحدهایی که ضوابط بهداشتی و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی را رعایت نکرده بودند تذکرات لازم داده شد.

رئیس اداره دامپزشکی آبادان توضیح داد: بازدیدهای دوره ای از مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی بطور مرتب توسط اداره دامپزشکی انجام می گیرد و موارد فنی و بهداشتی لازم جهت افزایش کیفت کار شرکت از طرف کارشناسان اداره به مسئولان شرکت توضیح داده می شود.

او در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه فرآورده های خام دامی موضوع را به سرعت به اداره دامپزشکی آبادان اطلاع دهند.

انتهای پیام / ا

نظر شما