شناسهٔ خبر: 50521793 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازگشایی مدارس پلمب شده در فسا

رئیس اداره آموزش و پرورش فسا گفت: سه مدرسه ای که دوشنبه ١٠ آبان توسط دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان پلمب شده بود، با ورود دادستان فک پلمب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسلم امینی‌نژاد از رفع پلمب مدارسی که صبح امروز دوشنبه ١٠ آبان توسط دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان پلمب شده بود، خبر داد و گفت: یکی از مدارس غیر دولتی در منطقه شهری فسا، با کلاسی سه نفره اقدام به تدریس حضوری کرده بود.

او دلیل آموزش حضوری در این مدرسه را مشکل شنوایی یکی از دانش آموزان و نداشتن وسایل کمک آموزشی و ارتباطی و اینترنت دو دانش آموز دیگر اعلام کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا ادامه داد: یکی دیگر از مدارس غیردولتی شهری نیز اقدام به تشکیل حضوری کلاس چهار نفره کرده بود که همه این چهار دانش آموز امکان استفاده از فضای مجازی در منزل را نداشتند.

امینی‌نژاد بیان کرد: یک مدرسه روستایی هم که مجوز بازگشایی حضوری با تعداد کم دانش آموزان و رعایت اصول بهداشتی داشته است نیز توسط عوامل بهداشت پلمب شده بود.

رئیس آموزش و پرورش فسا تصریح کرد: با ورود آموزش و پرورش و دادستان، نظر بر تشخیص بر پلمب نشدن داده شد و کمتر از چند ساعت، این مدارس مجدد بازگشایی شدند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما