شناسهٔ خبر: 50518296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گل محمدی: شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم/ دوست ندارند موفقیت‌های ما ادامه یابند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا  به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. به نظرم این تیم برای بردن، تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید و از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. کیفیت خوبی نداشتیم و نتیجه خوبی هم کسب نکردیم. حرف زیادی نداریم، اما باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روز‌های آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، اما بعد از آن توانستیم در ۶ بازی به پیروزی برسیم. اکنون هم اتفاقات شبیه سال گذشته هستند.  

سنگ اندازی های زیادی بعد از قهرمانی های پشت هم انجام شد

گل‌محمدی درباره این که به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس به دلیل مسائلی مثل شکست مقابل الهلال، بدون مدیرعامل اداره شدن باشگاه و جذب بازیکنان خارجی از لحاظ روحی تا حدی ضعیف هستند، گفت: اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که در ماه‌های اخیر برای پرسپولیس انجام شده ، کار را برای تیم سخت کرده اند. دنبال بهانه آوردن و گشتن به دنبال علت نیستیم و نمی‌خواهیم موشکافانه مسائلی که باعث شده اند پرسپولیس در این وضعیت قرار بگیرد را بررسی کنیم. دنبال دلایل این مسائل نیستیم. همه می‌دانند پس از ۵ قهرمانی پشت‌سر هم جلوی پرسپولیس سنگ‌اندازی‌های زیادی می‌شود و دوست ندارند موفقیت‌های ما ادامه داشته باشند. امیدوارم اشتباه کنم، اما شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم!  

او افزود: زمانی که اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم، فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. اکنون نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم؛ چرا که بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همان طور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم.

گل‌محمدی درباره این که تیمش از جناح راست آسیب‌های زیادی می‌بیند و شاید سیامک نعمتی کارایی گذشته را نداشته باشد، گفت: نمی‌خواهیم در مورد یک شخص صحبت کنیم. ما باید در تمام خطوط بهتر شویم و فقط بحث دفاع راست نیست. ما همین هستیم و بیشتر از این نداریم و  باید با همین‌ها ادامه دهیم. بازیکنان خوبی داریم و دنبال این نیستیم که بگوییم ضعف داریم. ما باید بیشتر کار و به یکدیگر اعتماد کنیم.

تیم آلومینیوم اراک حرف های زیادی برای گفتن دارد 

او درباره این که  تیم آلومینیوم اراک می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، عنوان کرد: اگر بیرون از خانه هم قوی باشد، می‌تواند حرف‌های زیادی داشته باشد. امروز هم خوب بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمزمه‌هایی که مبنی بر بازگشت هواداران به ورزشگاه شنیده می‌شود، اظهار کرد: نبود تماشاگران در کل به ضرر تیم ما بود، چون ما بیشترین هوادار را داشتیم. شیوع کرونا باید بهتر از این مدیریت می‌شد، اما در هر صورت مشخص است که تصمیم‌گیری‌ها در بعضی از مواقع اشتباه هم بوده اند. می‌توانستیم بهتر عمل و از وجود هواداران استفاده کنیم. رئیسی، رئیس جمهور کشورمان هم خیلی تلاش می‌کند که واکسیناسیون همه‌گیر شود. اتفاقات خوبی در چند وقت اخیر افتاده اند. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا بتوانیم از وجود هواداران هم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

 

نظر شما