شناسهٔ خبر: 50515420 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازداشت عامل فروش سلاح‌هاي جنگي و شکاري غير مجاز

صاحب‌خبر -
بازداشت عامل فروش سلاح‌هاي جنگي و شکاري غير مجاز
خبرگزاری آریا- رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز خبر داد که در فضای مجازی به تبلیغ فروش سلاح می‌پرداخت و گفت: از مخفیگاه متهم 2 قبضه سلاح گرم و 888 عدد فشنگ کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای صادق قره باقری اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.
وی بیان کرد: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات پلیس ضمن دستگیری متهم، 2 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، 391 عدد فشنگ جنگی و 497 عدد فشنگ سلاح شکاری کشف کنند.
قره باقری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به طور جدی با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

نظر شما