شناسهٔ خبر: 50507377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زلزله اندیکا را فراموش نکنیم

زلزله اندیکا را فراموش نکنیم، در آستانه بارندگی فصلی قرار گرفته ایم و مسؤولان در خوزستان خود را برای لایروبی اهواز مهیا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در جمع عده‌ای از مردم گفت: ریشه خلقت برای همه عالم هستی عشق و محبت است؛ پیامی که از مأموریت ملائکه و جنیان در زمان سجده بر آدم استخراج می‌شود؛ اینکه خلقت عالم هستی برای عشق و محبت ولایت است.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: در هشت سال دفاع مقدس عشق و محبت امام خمینی (ره) در دل‌های رزمندگان موجب ایجاد توان و قدرتی مضاعف برای مقابله با دشمن می‌شد.


وی با تأکید بر لزوم ایجاد محبت حقیقی در درون انسان ادامه داد: برادران و خواهران تلاش کنیم این محبت را در درون خودمان به وجود آوریم با این نوع محبت اگر یک سال هم گرسنگی بکشیم دست به خطا و خلاف نمی‌زنیم.


حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به سفر اخیر رییس دستگاه قضا به خوزستان خاطر نشان کرد: سفر اخیر رییس دستگاه قضا آثار و برکات فراوان و مصوبات بسیار زیادی به همراه داشت.


وی پیرامون اختلال اخیر سامانه سوختی کشور ادامه داد: دشمن سعی دارد با ایجاد فشار حداکثری بر مردم نارضایتی ایجاد کند، مسؤولان با آگاهی لازم باید از پالایشگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط با مسأله انرژی مراقبت کنند.


حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در حوزه خانواده نیز مسائل بسیار قابل گفتن است که تحت عنوان سبک زندگی اسلامی به آن خواهیم پرداخت.


امام جمعه اهواز افزود: زلزله اندیکا را فراموش نکنیم؛ در آستانه بارندگی فصلی قرار گرفته ایم؛ مسؤولان در خوزستان خود را مهیا کنند، اهواز نیازمند لایروبی است.

بیشتر بخوانید :کمک رسانی مردم شوش به زلزله زدگان اندیکا

امام جمعه اهوازگفت: برای باران رحمت الهی دست به دعا برداریم تا خداوند متعال باران رحمت الهی را بر ما بباراند.

نظر شما