شناسهٔ خبر: 50500228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی آلومینیوم: آمادگی داریم مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذاریم

رسول خطیبی گفت: آلومینیوم همیشه نشان داده در بازی سخت خوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: در بازی‌های سخت همیشه خوب بودیم، ما یک بازی خوب مقابل فولاد انجام دادیم و با برد به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

خطیبی افزود: قطعا هر تیمی از موقعیت بهتر استفاده کند برنده زمین خواهد شد که امیدوارم که این موضوع برای بچه ما رقم بخورد و امیدواریم مواردی که به بازیکنان گفته شده بتوانیم در بازی زمین شاهد باشیم.

او اضافه کرد: هم بچه‌های ما روحیه بالایی دارند و هم بچه‌های پرسپولیس که تیم قابل احترامی است و کادر فنی خوبی دارد و قطعا قول می‌دهم که یک بازی خوب از طرف تیم ما خواهید دید.

سرمربی آلومینیوم اراک بیان کرد: هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد بود و ان شاء الله تلاش می‌کنیم که این موضوع برای ما اتفاق بیفتد و اول یک بازی خوب و بعد از آن سه امتیاز را داشته باشیم.

او اضافه کرد: هر جایی که بودم دوست داشتم که تیمم شخصیت بالایی داشته باشد که الحمدالله پیدا کرده است. دوما دوست دارم که تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد.

رسول خطیبی اظهار کرد: ما در بازی اول گل نزدیم، ولی از نظر کیفیت و نحوه بازی خوب بودیم و در بازی دوم هم کیفیت بالا بود و هم خدا را شکر توپ‌ها به گل تبدیل شد.

او گفت: این برای من از همه مهم‌تر است که تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد و هر کس که نگاه می‌کند از آن لذت ببردو ما ف قطعا یک بازی خوب خواهیم داشت و آلومینیوم آمادگی این کار را دارد. در خصوص نتیجه هم هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود.

شاگردان خطیبی با روحیه بالایی که از برد هفته گذشته کسب کرده اند روحیه بالایی دارند تا شکست فصل گذشته پرسپولیس در اراک را دوباره تکرار کنند.

تیم آلومینیوم اراک عصر امروز در هفته سوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام / ج

نظر شما