شناسهٔ خبر: 50496065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

خطیبی:

پرسپولیس تیم قابل احترامی است/ آلومینیوم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است ولی ما هم آلومینیوم هستیم و نشان داده ایم که در بازی های سخت همیشه خوب بوده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما هفته گذشته بازی خوبی را انجام دادیم و با برد به این مسابقه رسیدیم که البته پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و بازیکنان هر دو تیم با روحیه هستند.

 
وی ادامه داد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است ولی ما هم آلومینیوم هستیم و نشان داده ایم که در بازی های سخت همیشه خوب بوده ایم و امیدواریم مواردی که به بازیکنان گفته شده در زمین اجرایی شود، قول می دهم فردا یک بازی خیلی خوب از تیم آلومنیوم اراک خواهید دید.
 
خطیبی تصریح کرد: باید تلاش بکینم و هر تیمی از موقعیت های خود بهتر استفاده کند برنده زمین خواهد بود و امیدواریم این موضوع برای بچه های ما رقم بخورد و شاهد یک بازی خوب توام با سه امتیاز باشیم.
 
تیم آلومینیوم شخصیت پیدا کرده است/ یک مهاجم جدید جذب خواهیم کرد
 
سرمربی تیم آلومینیوم تأکید کرد: همیشه اعتقاد دارم و هرجا که بوده ام دوست داشته ام که تیمم شخصیت خوبی داشته باشد که الحمدلله آلومینیوم این شخصیت را پیدا کرده و دوم اینکه دوست داریم تیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد و بییننده لذت ببرد که این را هم در دو هفته گذشته ثابت کرده ایم.
 
خطیبی افزود: شخصیتی که آلومینیوم پیدا کرده باعث شده حرف اول مردم منطقه آلومینیوم باشد هرچند سایر تیم ها هم در مرحله بعد قابل احترام هستند.
 
وی همچنین در خصوص وضعیت تیم و جذب بازیکن جدید گفت: هنوز نقل و انتقالات تمام نشده و ما هم جزو تیم هایی بودیم که دیر شروع کردیم و با توجه به شرایطی که داشتیم و کمک مدیریت باشگاه بهترین ها را جمع کردیم، در بحث مهاجم هم ما به باشگاه اسم داده ایم و تا جایی که اطلاع داریم با یک مهاجم داخلی به توافق رسیده اند و به زودی اعلام خواهند کرد که به این ترتیب با همین نفرات جلو خواهیم رفت.
 
آلومینیوم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است/ باید به سمت ساختار سازی حرفه ای باشگاه حرکت کنیم
 
سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: هر چند ما در بازی قبل پیروز شدیم اما تیم هنوز به حدی که مورد انتظار من است نرسیده و رفته رفته به لحاظ تاکتیکی و هماهنگی بهبود پیدا خواهد کرد که امیدواریم در چند هفته آینده به شرایط ایده آل برسیم و در نیم فصل اول به وضعیت مطلوبی داشته باشیم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری ادامه بدهیم.
 
خطیبی اظهار کرد: برای این دیدار دو بازیکن ما محروم هستند و یک بازیکن هم مصدوم است، همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند و تا به حال هم بچه ها سنگ تمام گذاشتند اما در ادامه هم هر بازیکنی که این شرایط را رعایت نکند در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت و ما یک تیم هستیم و باید این تیم بودن را حفظ کنیم.
 
سرمربی آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: طی صحبتی که با مدیران آلومینیوم داشتیم باید این باشگاه به سمت ساختار سازی حرفه ای پیش برود و روی این موضوع مانور بدهیم و اخیرا هم تصویب شده تا کمپ خوب و مجهزی در کارخانه آلومینیوم ساخته شود تا یاشگاه به سمت حرفه ای تر شدن حرکت کند که در آینده برای آلومینیوم اتفاقات مثبتی را رقم خواهد زد و از لحاظ فنی هم به نحوی عمل خواهیم کرد که هواردان رضایت داشته باشند.
 
انتهای پیام/

نظر شما