شناسهٔ خبر: 50489240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای مشاغل فرهنگی تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت دریافت وام مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آسیب‌دیده از کرونا تا پایان آذر ماه 1400 تمدید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی گفت: در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا،  پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌پذیر در پاندمی کرونا به تصویب رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: براین‌اساس صاحبان مشاغل فرهنگی و هنری و رسانه‌ای آسیب دیده از کرونا، تا پایان آذرماه مهلت دارند که برای دریافت این وام در سامانه کارا https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: افرادی که قبلاً در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند ، لازم است پس از مراجعه به بانک مربوطه و انجام فرآیند لازم نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

این مسئول تأکید کرد: کسانی که تا کنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند باید از طریق ادارات ارشاد شهرستان و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست خود را ارائه کنند تا پس از تأیید و ارسال به وزارت کار بتوانند در سامانه کارا ثبت نام کنند.

اسماعیلی گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری و رسانه‌ای می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان مربوطه مراجعه کنند.

 

نظر شما