شناسهٔ خبر: 50488594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تذکر نماینده ساری در مجلس از رئیسی درباره انتخاب استاندار/ بابایی کارنامی: ما مازندرانی های اصیل به قیم نیاز نداریم/ در مازندران قحط الرجال نیست

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بیان کرد: ما مازندرانی های اصیل به قیم نیاز نداریم، در مازندران قحط الرجال نیست، مازندران صاحب علما، فضلا و دانشمندان و مدیران قوی در سطوح عالیه است مازندران لشکر همیشه سرافراز خط شکن 25 کربلا را مثل گذشته دارد مازندران مدیران باتجربه، فساد ستیز، باسواد، جهادی و انقلابی در سطوح استانی و ملی را دارد که می توانند سربازان واقعی انقلاب، نظام و ولایت باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس در نطق امروز خود در صحن علنی با اشاره به بی عدالتی در توزیع اعتبارات ملی و استانی، بیان کرد: استان مازندران در طول 10 سال اخیر مظلوم واقع شده است و کسی هم به فکر این موضوه نیست. در مورد انتخاب استانداران مخصوصا استاندار مازندران باید گفت، هر کسی که در طول سال یکبار جهت گذراندن اوقات فراغت و تفریح به مازندران سفر می کند یا ویلایی در استان دارد لزوما مازندرانی نیست، مازندرانی کسانی هستند که بازندگی دائمی در شهرها و روستاهای آن با بی تدبیری مسئولین و قوانین دست و پا گیر و غیر کارشناسی مجلس و مجالس مختلف مبارزه می کنند. لذا در انتخاب استانداران و همکاران دولت سیزدهم متذکر می شوم که این نکته مهم را مدنظر داشته باشید.

بابایی کارنامی افزود: ما مازندرانی های اصیل به قیم نیاز نداریم، در مازندران قحط الرجال نیست، مازندران صاحب علما، فضلا و دانشمندان و مدیران قوی در سطوح عالیه است مازندران لشکر همیشه سرافراز خط شکن 25 کربلا را مثل گذشته دارد مازندران مدیران باتجربه، فساد ستیز، باسواد، جهادی و انقلابی در سطوح استانی و ملی را دارد که می توانند سربازان واقعی انقلاب، نظام و ولایت باشند. منطقه آزاد مازندران را جز مطالبات به حق مردم این استان می دانم و همچنان به تصمیم سازان و تصمیم گیران این امر را متذکر می شوم.

وی تاکید کرد: راه ساری تا کام و کیاسر و راه مواصلاتی بین دو استان بعد از 40 سال هنوز مظلوم است و مردم شهر من هنوز در مظلومیت بی تدبیر مسئولین در این حوزه منتظر تصمیمات هستند، راه اصلی و ترانزیتی گوهرباران، میاندرود و بندر امیرآباد-بهشهر همچنان موجب تصادفات غیرواقعی در استان می شود و باعث بی تدبیر بسیاری از مسئولین است./ خانه ملت

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما