شناسهٔ خبر: 50486773 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

روزنامه آفتاب یزد :

سفرهای استانی و وعده‌های رییسی مانع از ارزانی و کاهش تورم نمی شود !

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به اینکه گرانی و تورم با سفرهای استانی و وعده‌های پی در پی رییس جمهور حل نمی شود ، اعلام کرد: مردم از تغییر دولت فقط گشایش و آرامش می‌خواهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه آفتاب یزد با اشاره به سفر های استانی ابراهیم رییسی اعلام کرد : خسته نباشید ! ممنون که تاکنون به هشت استان سر زدید، دوبار رفتید خوزستان و سری زدید به پمپ‌بنزین‌ها و سرزده رفتید وزارت نفت اصلاً دست شما اما این کارها روی مرغ 31 هزارتومانی و دلار 27 هزار تومانی تاثیری نگذاشته و اعتماد مردم را بر نمی گرداند !

امور مملکت با سفرهای استانی و وعده‌های پی در پی حل نخواهد شد ! مردم نه به ساخت ۴ میلیون مسکن کار دارند و نه به بازی‌های صیانتی سیاسی مجلس. بلکه از تغییر دولت فقط گشایش و آرامش می‌خواهند.

نه اوضاع بورس خوب است نه احوال بازار! همین امروز اگر سری به بازار خوراکی‌ها بزنیم قطعاً با قیمت‌هایی به مراتب بیشتر از تیر و مرداد مواجه خواهیم شد. تورم هم نه تنها کاهش نیافته ، بلکه افزایش یافته است !

ساده انگارانه است اگر انتظار داشته باشیم مردم با همین سفرهای استانی و حضورهای میدانی امیدوارانه به انتظاری طولانی برای پایان دوران سخت و سردی که با بی‌نهایت مهربانی تحمل کرده اند، تن در دهند! بنابراین باید برای این سوال که " تحریم‌ها کی لغو می‌شود ؟!" پاسخی یافت. حتی اگر پاسخ هیچ وقت باشد !

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما