شناسهٔ خبر: 50481196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هراز به دنبال صدر، هورسان در پی نخستین برد

خبرگزاری صداوسیما

تیم‌های هراز آمل و هورسان رامسر، امروز برای کسب پیروزی به مصاف حریفان می‌روند.

صاحب‌خبر -

هراز به دنبال صدر، هورسان در پی نخستین بردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و نمایندگان مازندران به مصاف حریفان می‌روند.

هراز از ساعت ۱۶ در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان شهداب یزد است و هورسان رامسر از ساعت ۱۸ در ارومیه مهمان شهرداری این شهر خواهد بود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، شهداب یزد در آمل میهمان لبنیات هراز آمل است. دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند که هراز و شهداب هر دو با ۲ پیروزی در پی کسب سومین برد هستند.

تیم داوری این بازی:

داور اول: داود نافعی، داور دوم: وحید خراسانی، ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: محمدعلی صباغ و ناظر ویژه: محمد منصوری

شاگردان بهروز عطایی برای کسب سومین پیروزی و ارتقاء جایگاهشان در جدول، امروز مصاف دیدنی با حریف یزدی خواهند داشت.


نقطه قوت آملی‌ها در این فصل، حملات سهمگین اکثر بازیکنان در پست‌های مختلف است که معمولا مدافعان حریف را در شناسایی مهاجم دچار تردید می‌کند، این را از عملکرد خوب بازیکنان در دو دیدار قبل می‌توان به خوبی مشاهده کرد، بازیکنانی، چون امیرحسین اسفندیار، رضا قرا، علی شفیعی، امیر خداپرستی در حملات روی تور، علی رمضانی در بازیسازی و مجتبی یوسفی در دریافت اول و توپ گیری عملکرد بی نظیری داشتند، ضمن اینکه بازیکنان جایگزین هم نشان دادند در تغییر روند بازی، می‌توانند کمک حال تیم در مواقع مختلف باشند. در دیدار‌های قبل بازیکنانی، چون پوریا حسین خانزاده و محمدکاظم غفاری که به میدان آمدند و عملکرد بسیار خوبی از خود به ثبت رساندند.

در مقابل شهداب یزد هم یک تیم تمام عیار در تمامی پست‌ها است، مهدی مهدوی پاسور باتجربه و اسبق ملی در نقش بازی ساز برای این به میدان می‌رود، رضا عابدینی سرعتی زن تیم ملی کشورمان، شهروز همایونفر بازیکن فصل گذشته لبنیات هراز به همراه سلیم چپرلی و بهنام حاجی پور در پست دریافت کننده، محمدرضا موذن در پست لیبرو و فدریکو پریرا پشت خط زن آرژانتینی از دیگر بازیکنان شاخص شهداب هستند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول، این هفته در خانه به ترتیب مقابل شهرداری گنبد (تیم سیزدهم) و هورسان رامسر (تیم دوازدهم) بازی دارند؛ آن هم در شرایطی که هر دو تیم دو برد، ۶ امتیاز و یک ست باخته در کارنامه دارند و اصفهانی‌ها فقط به دلیل داشتن مجموع پوئن بیشتر، یک رده بالاتر از شهرداری ارومیه ایستاده‌اند؛ بنابراین نتایج دیدار‌های این دو تیم مقابل حریفان در هفته سوم، در تعیین تیم دوم جدول رده‌بندی نقش موثری خواهد داشت.

هورسانی‌ها برای کسب نخستین پیروزی، امروز در ارومیه پا به میدان می‌گذارند هرچند کار سختی در پیش دارند.

شاگردان سعیدی در تیم هورسان برای فرار از ته جدول، باید به خودشان بیایند و بازی‌ها را جدی بگیرند تا در پایان فصل با مشکل مواجه نشوند.


برنامه هفته سوم لیگ برتر والیبال:

یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰
آذرباتری ارومیه – پیکان
ارومیه؛ سالن ۶ هزارنفری غدیر، ساعت ۱۵

لبنیات هراز آمل – شهداب یزد
آمل؛ سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
دیدار دو تیم هراز و شهداب امروز به صورت زنده از شبکه طبرستان پخش می شود.

سایپا – شهرداری ورامین
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان
سیرجان؛ مجموعه ورزشی شهید سلیمانی، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان – پاس گرگان
مریوان؛ سالن ۱۲ هزار نفری زاگرس، ساعت ۱۶

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری گنبد
اصفهان؛ سالن نقش جهان، ساعت ۱۷

شهرداری ارومیه – هورسان رامسر
ارومیه؛ سالن ۶ هزار نفری غدیر، ساعت ۱۸

نظر شما