شناسهٔ خبر: 50478672 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برد چلسی و رئال و توقف بارسا و لیورپول

برد چلسی و رئال و توقف بارسا و لیورپول، ادامه نتایج بد یوونتوس و گلزنی بازیکنان ایرانی ، مهم ترین اخبار دیشب فوتبال باشگاهی اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس، دیشب چلسی با ۳ گل نیوکاسل را شکست داد و با ۲۵ امتیاز به صدرنشینی ادامه داد. جیمز دو بار و جورجینیو برای چلسی در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌ها، لیورپول در آنفیلد با تساوی ۲-۲ مقابل برایتون متوقف شد و با ۲۲ امتیاز در مکان دوم ایستاد، منچسترسیتی در خانه با ۲ گل به کریستال پالاس باخت، منچستریونایتد ۳ به صفر تاتنهام را برد، آرسنال ۲-۱ در زمین لستر به برتری رسید، ساوتهمپتون با ۱ گل از سد میزبانش واتفورد گذشت و برنلی ۳-۱ مقابل برنت‌فورد پیروز شد که تک گل بِرِنت‌فورد را سامان قدوس - هافبک ایرانی این تیم به زیبایی وارد دروازه برنلی کرد.

در بازی‌های امروز، نوریچ با لیدز و استون ویلا با وستهام مسابقه می‌دهند.

در ادامه هفته دوازدهم لیگای اسپانیا، رئال مادرید ۲ به ۱ میزبانش الچه را شکست داد و با ۲۴ امتیاز صدرنشین شد. هر دو گل رئال را وینیسیوس جونیور به ثمر رساند و پِره میلا تک گل الچه را وارد دروازه رئال کرد.
 
ارسلونا که نخستین بار سرخی بارخوان را روی نیمکت داشت با تساوی ۱-۱ مقابل میهمانش آلاوس متوقف شد. ممفیس دِپای برای بارسا و ریوجا برای آلاوس در این بازی گلزنی کردند. در دیگر بازی ها، سویا ۲ به صفر اوساسونا را برد و هم امتیاز با رئال و بعلت تفاضل کمتر، در رده دوم جدول ایستاد، والنسیا هم با ۲ گل بر ویارئال غلبه کرد.

امروز هم چهار بازی برگزار می‌شود که طبق برنامه، کادیس با مایورکا، اتلتیکو مادرید با بتیس، ختافه با اسپانیول و سوسیداد با بیلبائو مصاف می‌دهند.

در آغاز هفته یازدهم سری آ ایتالیا، دیشب یوونتوس ۲ - ۱ مغلوب میزبانش ورونا شد و چهارمین بار در این فصل، طعم شکست را چشید. آتالانتا و لاتسیو ۲ - ۲ مساوی شدند و تورینو با ۳ گل سامپدوریا را شکست داد.

امروز هم اینتر با اودینزه، فیورنتینا با اسپتزیا، جنوا با ونیز، ساسولو با امپولی، سالرنیتانا با ناپولی و رم با میلان مصاف می‌دهند.

در ادامه هفته دهم بوندس لیگای آلمان، دیشب بایرن مونیخ ۵-۲ در زمین یونیون برلین پیروز شد، دورتموند با ۲ گل کلن را شکست داد، فرایبورگ ۳-۱ گریترفورت را مغلوب کرد، لورکوزن با ۲ گل به ولفسبورگ باخت، ماینتس ۲-۱ در زمین آرمینیا بیلفلد به پیروزی رسید و دیدار فرانکفورت و لایپزیش ۱-۱ مساوی خاتمه یافت.

در بازی‌های پایانی این هفته، امروز آگزبورگ با اشتوتگارت و گلادباخ با بوخوم دیدار می‌کنند.

در هفته دهم لیگ برتر پرتغال، پورتو ۴-۱ بواویشتا را شکست داد و با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. در این دیدار، مهدی طارمی - مهاجم ایرانی پورتو، ۲ پاس گل به اِوا نیلسون داد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. علیرضا بیرانوند هم درون دروازه بواویشتا حضور داشت.
 
و در چارچوب هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، شارلروا با ۳ گل یوپن را شکست داد که یکی از گل‌های شارلوا را علی قلی زاده به ثمر رساند.
 
 
<div id="video-display-embed-code_437911" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/829378/437911?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما