شناسهٔ خبر: 5047820 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انصارالله شماری از مزدوران القاعده و عربستان را در یمن دستگیر کرد

جنبش انصارالله یمن در صنعا و برخی شهرهای دیگری، شماری از اعضای القاعده و مزدور عربستان را که اعتراف کرده‌اند برای انجام عملیات‌های تروریستی از ریاض پول گرفته‌اند، دستگیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از رهبران انصارالله یمن که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با روزنامه لبنانی «الاخبار» از دستگیری شماری از تکفیری‌ها در صنعا و چند شهر دیگر یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: جنبش انصارالله اعضای چندین باند تکفیری‌ را در صنعا و شهرهای دیگر که در حال جذب نیروی جوان و آموزش آنها علیه انقلاب یمن بودند، دستگیر کرده است. علاوه بر این شماری از مزدوران عربستان سعودی نیز که منازل و تحرکات رهبران و فرماندهان ارتش، انصارالله و کمیته‌های مردمی و انقلابی را زیر نظر داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

این رهبر انصارالله تصریح کرد: در بازجویی این افرار مشخص شد که آنها قصد انجام عملیات‌های انتحاری و تروریستی در صنعا بودند تا از این راه اوضاع در پایتخت را بیش از پیش به هم بریزند. آنها همچنین اعتراف کردند که از برخی طرف‌های یمنی که در ارتباط مستقیم با عربستان هستند، برای انجام حملات تروریستی پول دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ

نظر شما