شناسهٔ خبر: 50476714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماجرای آردهای شپش زده نانوایی در آبادان

یک نانوایی با انتشار فیلمی در فضای مجازی از آردهای شپش زده موجود در نانوایی‌اش و آردهای تاریخ گذشته گلایه میکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ماجرا از این قرار است که یک نانوا با انتشار فیلمی در فضای مجازی ادعا کرد که آردهای شپش زده و غیر قابل مصرف و با تاریخ‌های گذشته به او تحویل داده شده است.

مرد نانوایی ادعا می‌کند که آراد رسیده به دست او با تاریخ‌های مختلف بوده و راننده حمل کننده کیسه‌های آرد به او گفته که آردهای سالم را استفاده و غیرقابل مصرف را بین مردم توزیع کند.

 و اما راننده حمل کننده آرد از کارخانه به نانوایی، با رد این ادعا می‌گوید: کیسه‌های آرد با تاریخ مصرف در همان روز بارگیری و در بین نانوایی‌ها توزیع میشود و رسید تحویل آرد، توسط نانوایی‌ها امضا میشود‌.

از سویی دیگر مسوول شرکت توزیع آرد با رد این ادعا می‌گویند: زمانی که کیسه‌های آرد از کارخانه بارگیری می‌شوند تائید حمل توسط کارخانه زده می‌شود و زمانی که توزیع میشود توسط نیروهای خود شرکت تایید تحویل زده میشود.

مسوول کارخانه توزیع آرد در ادامه می‌گوید: تولید و توزیع آرد بصورت روزانه انجام میشود و بر روی همه کیسه‌های آرد تولیدی تاریخ تولید و بارگیری ثبت میشود.

وی می‌گوید آرد پس از بسته بندی در کیسه با ماشین برای حمل و بارگیری از کارخانه خارج میشود.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان آبادان هم با رد این ادعا میگوید: هیچ وقت امکان پذیر نیست که آردی با تاریخ متفاوت از کارخانه توزیع شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان تاکنون نانوایی‌های دیگر این شهرستان در خصوص آرد شپش زده گزارشی داده نشده و کیفیت  آرد سالم دریافتی را تائید میکنند.

انتهای پیام /72058/ر

نظر شما