شناسهٔ خبر: 50475937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع):

استفاده از نسل جوان در رسانه ها، باعث پویایی عرصه خبر می‌شود

آیت الله کلانتری گفت: وقتی از نسل جوان در رسانه ها استفاده شود پویایی در عرصه خبر بیشتر می‌شود و سرعت عمل، بالاتر می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  آیت‌الله ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر در دیدار با سردار قلی‌زاده با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ها واقعی‌تر از جنگ سخت و نظامی است، گفت: جنگ حقیقی جنگ رسانه‌ها است و در آینده جهان هر کس قدرت بیشتری در رسانه داشته باشد پیروز است.  

او با بیان اینکه دشمن اعتراف کرد که انقلاب اسلامی خطر اصلی است و ناتوی فرهنگی را شروع کرد، گفت: همه خبرگزاری‌های دنیا در آنجا هستند و در خدمت ناتوی فرهنگی هستند نه تنها رسانه بلکه هنر و سینما و کاریکاتور و ماهواره‌ها در خدمت ناتوی فرهنگی هستند و یک جنگ تمام عیار است با درایت رهبری نیروی انقلاب سریع در این عرصه جنبیدند خبرگزاری‌های مختلفی که تشکیل شده در رسانه یک شبکه سازی است.  

کلانتری با بیان اینکه امروز لشگر خبری در کشور وجود دارد در دیگر کشور‌های اسلامی هم این لشگر خبری راه افتاده است، افزود: این یک موفقیت برای انقلاب اسلامی است، و در یک کارزار رسانه‌ای رسانه‌های انقلاب پیروز می‌شود اعتراف مقامات بلندمرتبه آمریکایی به قدرت انقلاب بیانگر این است که جبهه مقاومت در عرصه رسانه خوب عمل کرده است.

کلانتری با بیان اینکه جذب نسل جوان یکی از کارهای خوبی است که از سوی رسانه‌های داخلی انجام شده است، بیان کرد: وقتی از نسل جوان در رسانه ها استفاده شود پویایی در عرصه خبر بیشتر می‌شود و سرعت عمل، بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/ 

نظر شما