شناسهٔ خبر: 50474868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهداب به دنبال شکست ناپذیری در هفته سوم/ آذرباتری در فکر اولین پیروزی خانگی

رقابت‌های هفته سوم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

آذرباتری ارومیه – پیکان

تیم والیبال پیکان تهران در حالی به مصاف آذرباتری خواهد رفت که در بازی قبل با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد و در این بازی به دنبال جبران مافات است. پیمان اکبری در ۲ دیدار قبلی خود یک شکست و یک برد را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند. پیکانی‌ها برای جا نماندن از رقبای مدعی خود در این بازی محکوم به برد هستند.

آذرباتری ارومیه هم با جوانان خود فصل را خیلی خوب آغاز نکرده است و ۲ شکست در کارنامه خود دارد. شاگردان نفرزاده در این بازی برای به دست آوردن ۳ امتیاز بازی با انگیزه‌تر خواهند بود چرا که آن‌ها در این بازی میزبان بوده و به دنبال کسب اولین پبروزی در این دیدار هستند. آذرباتری ارومیه در دیدار قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب مس رفسنجان شده است.

لبنیات هراز آمل – شهداب یزد

تیم والیبال لبنیات هراز آمل با هدایت بهروز عطایی امروز مقابل شهداب یزدی قرار خواهد گرفت که فصل را به خوبی آغاز کرده است و در حال حاضر با ۲ برد و ۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. شاگردان عطایی در بازی قبلی به راحتی و با نتیجه ۳ بر صفر از سد هورسان رامسر گذشتند تا شرایط خوبی را در جدول داشته باشند و ار مدعیان عقب نیوفتند.

در مقابل تیم شهداب یزد تا به این جای کار بدون شکست کار خود را دنبال می‌کند و در صدر جدول قرار دارد. شهدابی‌ها که در این فصل پریرا آرژانتین را در اختیار دارند بدون توقف در حرکت هستند. شهدابی‌ها در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری ورامین را شکست دادند تا تنها تیمی باشد که یک ست هم به حریفان نداده اند.

برنامه کامل هفته سوم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۵ – سالن ۶ هزارنفری غدیر ارومیه/ آذرباتری ارومیه – پیکان
  • ساعت ۱۶ – مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان/ فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان
  • ساعت ۱۶ – سالن زاگرس مریوان / راه‌یاب ملل مریوان – پاس گرگان
  • ساعت ۱۶ – سالن پیامبر اعظم (ص) آمل/ لبنیات هراز آمل – شهداب یزد
  • ساعت ۱۶ – خانه والیبال تهران/ سایپا – شهرداری ورامین
  • ساعت ۱۷ – سالن نقش جهان اصفهان/ فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری گنبد
  • ساعت ۱۸ – سالن ۶ هزارنفری غدیر ارومیه/ شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما