شناسهٔ خبر: 50468943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین هشدار داد:

وضعیت نامطلوب شهروندان قزوینی در رعایت پروتکل‌های کرونا

استاندار قزوین گفت: رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری حتی درصورت دریافت واکسن نیز ضرورت دارد و باید به‌عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد، اما در حال حاضر در استان در رعایت پروتکل‌ها وضعیت مطلوبی نداریم و پایین‌تر از میانگین کشوری قرار گرفته‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت:  هر واحدی که پروتکل‌های ستاد کرونای استان را رعایت نکند باید برای تعطیلی آن‌ها اقدام شود و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که بازدیدها بی اثر باشد؛ چرا که این روند به بی تفاوتی منجر خواهد شد.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است کارمندان و فعالین واحدهای تولیدی برای حضور در محل کار حتما کارت واکسن داشته باشند و افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند از حضور در محل کار منع شوند.

وی بیان کرد: اقدام بانک مهر ایرانیان در تامین اقلام و تجهیزات پزشکی قابل تقدیر است و انتظار داریم سایر بانک‌ها، مجموعه‌های اقتصادی و خیرین نیز در راستای مسئولیت اجتماعی در این زمینه خدماتی را ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: برای افزایش واکسیناسیون می‌توان به طور سیار در محلات اقداماتی را انجام داده و افراد را به واکسیناسیون دعوت کرد تا بتوانیم سریع‌تر استان به طور کامل واکسینه شود.

وی عنوان کرد: لازم است واکسیناسیون دانش‌آموزان استعلام شده و با هماهنگی آموزش و پرورش و فرمانداری‌ها، واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس انجام شود.

جمالی پور اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت ائمه جماعات نیز برای اقناع سازی افراد نسبت به دریافت واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ۱۳ آبان باید به‌گونه‌ای باشد که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز باشد، البته نحوه اجرای آن نیازمند جلسه‌ای مجزا و بررسی دقیق است.

نظر شما