شناسهٔ خبر: 50466464 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

رهبر معظم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب را با حضور جوانان ترسیم کرده اند

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب را با حضور جوانان ترسیم کرده اند و جای خالی شهدا را جوانان پر خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه  با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب را با حضور جوانان ترسیم کرده اند و روی حساب رهبری با جوانان است و جای خالی شهدا را امروز جوانان پر خواهند کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی را با حضور جوانان ترسیم کرده اند و روی حساب رهبری با جوانان است و جای خالی شهدا را امروز جوانان پر خواهند کرد.

او  امروز در آئین تکریم و معارفه مسئولان جدید مرکز تربیت بدنی بسیج تربت حیدریه افزود: انقلاب اسلامی هر چه جلوتر می‌رود فضای داخل انقلاب جز شادابی و نشاط و پر رنگ و لعاب شدن نقش جوانان نیست و این مژده‌ای است که رهبر معظم انقلاب به جوانان می‌دهند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه ادامه داد: باید به‌دنبال خود سازی و جامعه سازی مورد نظر رهبری برای تحقق گام دوم انقلاب حرکت کنیم، بنابراین هیچ خللی در مسیر انقلاب تا تمدن نوین اسلامی و ظهور نباید رخ دهد چرا که جوانان امروز نسل ظهور حضرت بقیه الله عجل الله خواهند بود.

ناصری موحد بیان کرد: در شرایط امروز، جوانان با سکانداری می‌توانند در حوزه‌های مختلف کشور را ارتقا بخشند، اما به وجود افراد با تجربه نیاز است و سنبل و نگاه تجربه باید به نسل جدید و جوان انتقال پیدا کند.

بیشتر بخوانید

او تصریح کرد: ورزش عمل آمیخته با عقل و آرمانگرایی است و حضور افراد با تجربه در بسیج با الگوی رهبری یعنی سکانداری جوانان است که برای رسیدن به گام پنجم انقلاب رقم خواهد خورد و ورزش بسیج اختصاص به بسیجیان ندارد و این مختص جامعه اسلامی است و ما امروز به دنبال رشد و بالندگی در جامعه اسلامی هستیم، لذا آحاد جامعه بسیجی هستند و نگاه ورزش عموم مردم و بخصوص جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تأکید کرد: سیطره قدرت بسیج شامل جامعه بسیج ورزشکاران و جامعه تربیت بدنی شهرستان می‌شود و در حال حاضر بیش از ۷ هزار ورزشکار سازماندهی شده در رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، جودو، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، ووشو، ورزش همگانی و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در قالب باشگاه فرهنگی و ورزشی مقاومت در ۱۸ سالن ورزشی مرکز تربیت بدنی بسیج تربت حیدریه فعالیت دارند.

در پایان این مراسم از خدمات چهار دهه سرهنگ مصطفی یوسفی در مسئولیت مرکز تربیت بدنی بسیج تربت حیدریه تقدیر و سروان محمدرضا سیدآبادی به‌عنوان مسئول جدید مرکز تربیت بدنی بسیج معرفی شد.

انتهای پیام/ ا. غ

نظر شما