شناسهٔ خبر: 50464278 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اتصال ۵۵ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از ۳۸۰۰ جایگاه سوخت در سطح کشور، در ۲ هزار جایگاه امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت فراهم شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سالاری در ارتباط تصویری با بخش خبری ساعت ۱۳ این شبکه با اشاره به حرکت جهادی شبانه روزی همکاران در پخش فرآورده‌های نفتی، افزود: تقریبا کلیه جایگاه‌های سوخت برای اتصال آماده شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه با بیان اینکه برخی مواقع مشکل ارتباطی داریم و مودم‌ها خاموش هستند، افزود: به خاطر همین مشکلات هنوز به طور کامل اتصال سوخت‌ها انجام نشده، اما در حال حاضر در سطح تهران از ۳۶۱ جایگاه در تهران، ۱۹۵ مورد آن به سامانه هوشمند متصل و مردم می‌توانند برای دریافت سوخت سهیمه بندی اقدام کنند.

سالاری افزود: از باقی مانده جایگاه ها، تنظیمات ۱۲۵ جایگاه به صورت کامل انجام شده و به سیستم نصب شده اند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در سطح کل کشور از ۳۸۰۰ جایگاه، برای ۲ هزار جایگاه امکان سهیمه بندی و استفاده از کارت هوشمند فراهم و بالای ۵۵ درصد فضا برای سوختگیری مهیا شده است.
 
<div id="video-display-embed-code_437665" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/829325/437665?width=400&height=300"></script></div>
 
 

نظر شما