شناسهٔ خبر: 50463269 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ریزش دیوار مدرسه‌ ابتدایی در علی‌آبادکتول / ۲ نفر بازداشت شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول از ریزش بخشی از دیوار یک مدرسه ابتدایی و زیر آوار ماندن تعدادی از دانش‌آموزان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، ربیع‌الله افشانی اظهار داشت: ساعت 9 و 44 دقیقه صبح امروز طی تماس‌های مردمی، ریزش بخشی از مدرسه در این شهر گزارش شد.

وی گفت: بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به اهمیت موضوع 7 تیم عملیاتی از پایگاه‌های زرین‌گل، مرکزی علی‌آبادکتول و قرق در محل حضور یافتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان علی‌آبادکتول بیان داشت: مصدومان این حادثه تعدادی کودک بودند که توسط نیروهای امدادی و آتش‌نشانی با همکاری اورژانس از زیر آوار نجات یافتند و اطلاعات تکمیلی از آخرین وضعیت این دانش‌آموزان به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: در این عملیات 2 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه خودروی کمکدار به‌همراه 2 ست نجات در آوار به‌کار گرفته شده است.

 ۲ نفر در رابطه با حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در علی‌آبادکتول بازداشت شدند

دادستان علی‌آبادکتول نیز از بازداشت دو نفر در رابطه با حادثه ریزش ساختمان یک مدرسه در این شهرستان خبر داد.

حسینعلی ایزد اظهار داشت: صبح امروز بر اثر گودبرداری غیرقانونی، ساختمان یک مدرسه غیردولتی در علی‌آبادکتول فرو ریخت و سبب مصدوم شدن تعدادی از دانش‌آموزان و معلمان  شد.

ایزد افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی‌آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.

دادستان علی‌آبادکتول گفت: مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول مربوط به پلیس ساختمان شهرداری علی‌آبادکتول هم بازداشت شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما