شناسهٔ خبر: 50461607 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان/مقصر خرابی زمین خانگی مشخص شد

مشکل زمین خانگی تیم نفت مسجدسلیمان و ماجرای انتقال محل میزبانی از سپاهان در هفته دوم مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اعلام کناره گیری محمد نظری، هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با قبول استعفای مدیرعامل، سرپرست جدید باشگاه را انتخاب کرد.

ابوذرشجاعی عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد تا از این پس امور مدیریتی را بر عهده داشته باشد. ضمن اینکه قرار است ترکیب هیات مدیره نیز به زودی دستخوش تغییر شود.

مهران حسنوند مدیرروابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تایید این خبر، در خصوص آخرین وضعیت زمین چمن شهید بهنام محمدی گفت: بر اساس شیطنت برخی رسانه‌های بومی مشکل زمین، شخم زدن و زیر کشت رفتن آن عنوان و باعث خراب شدن ذهنیت سرمربی و مردم شدند که در واقع اینطور نیست. این زمین تحت هوادهی و کوددهی قرار گرفته بود.

وی افزود: البته هوادهی و کوددهی از 12مهر آغاز شد که نمی‌دانم به چه علت پیمانکار این کار را طول داد. متاسفانه قصور از پیمانکار بوده است. این کار باید یک هفته‌ای انجام می‌شد اما مشخص نیست چرا تا این حد زمان برد. در حال حاضر مشغول آماده کردن چمن هستیم تا ان‌شاالله بازی هفته چهارم مقابل فولاد را در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما