شناسهٔ خبر: 50455263 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هشتم آبان ماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۲۱۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه هشتم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۸۱۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۴ هزار واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۲۱۰  واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۷۷۶ واحدی بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۶۹۳ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد فملی، شخاک و نوری بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۷۷ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۹۴۱ واحدی بر روی پله ۳۷۴ هزار و ۵۲۸ واحدی قرار گرفت.

نماد وکار، اپال و آپ بیشترین تاثیر مثبت و فملی، شخارک و شفن تا به این لحظه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. شاخص فرابورس نیز با افت ۸۴ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۲۴ واحدی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که تاکنون بیشترین حجم معاملات به سهام خودرو، کمند و خساپا و کمترین حجم معاملات به نماد‌های ویسا، شفا و قتربت تعلق دارد.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه با افت ۱۰ هزار و ۹۸۹ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۸۲ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۵۷۸ واحد بر روی پله ۳۷۲ هزار و ۸۹۱ واحد گرفت.

سه نماد فملی، فولاد و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، تعداد نماد‌های در صف فروش به ۱۹۸ نماد و تعداد نماد‌های حاضر در صف خرید به ۳۲ نماد رسید.

شاخص فرابورس نیز با افت ۱۳۶ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۶۷۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه با افت ۱۷ هزار و ۷۶۷ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۷۶ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۵ هزار و ۸۰۷ واحد بر روی پله ۳۷۰ هزار و ۶۶۲ واحد گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند.

لازم به ذکر است تعداد نماد‌های در صف خرید به ۳۳ نماد و تعداد نماد‌های صف فروش به ۲۴۱ نماد رسید.

بیشترین رشد در نماد‌های رویش، خبنیان و ثرود بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما