شناسهٔ خبر: 50453882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

استاندار خراسان رضوی به منظور بررسی آخرین وضعیت فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت خراسان رضوی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به صورت سر زده بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در بازدید از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از نزدیک در جریان فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت استان قرار گرفت و ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت گفت: تصمیم گیری به موقع، خیلی مهم است و در همین جا از همه مسئولان و دست‌اندرکاران شرکت ملی فراورده‌های نفتی در استان تشکر و قدردانی می‌شود.

او افزود: در مدیریت حادثه مزبور سرعت عمل و اقدامات به موقع در کنار درک مردم باعث شد که التهاب و مشکلی از این بابت در جامعه ایجاد نشود.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اتفاقات این چنین مانند ترکیدن لوله، قطع آب، زلزله و سیل بالاخره پیش می‌آید، اما آمادگی ذهنی برای مقابله با این‌گونه اتفاقات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نظری بیان کرد: شما در این حادثه تجربه خوبی به دست آوردید و این تجربه می‌تواند برای خودتان و دیگران مورد استفاده قرار بگیرد تا در آینده کمتر دچار غافلگیری شویم.

هم اینک ۱۳۵ جایگاه عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی فعال است که ۵۸ جایگاه در شهر مشهد است.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما