شناسهٔ خبر: 50446221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برد کراپ در بازی خارج از خانه/۱۱ مدال رنگارنگ بانوان قزوینی

خبر‌هایی در حوزه‌های فوتسال، دوچرخه سواری، تیراندازی با کمان و تنیس را در بسته خبر‌های ورزشی استان قزوین بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته هفتم، تیم کراپ الوند در بازی خارج از خانه برابر ملی حفاری اهواز ۶-۳ به برتری رسید.

این بازی در اهواز برگزار شد.

۱۱ مدال رنگارنگ بانوان قزوینی در لیگ دوچرخه سواری بانوان

در این مسابقات پانتوآ قلی پور به ترتیب در رشته اسکرچ، تیمی اسپرینت، اومنیوم جوانان، دور امتیازی جوانان مقام اول و در رشته۲۰۰ متر جوانان مقام دوم و در مجموع ۴ مدال طلا و یک مدال برنز را بدست آورد.

حنانه دادگر در رشته‌های ۲۰۰ متر جوانان، مقام اول تیمی، اسپرینت جوانان دوم و در رشته کایرین، سوم و در دور امتیازی جوانان، به مقام دوم، دست پیدا کند.

همچنین فاطمه دادگر در رشته تیمی اسپرینت جوانان، سوم و گ طهورا بهرامی هم توانست مقام سوم بزرگسالان را به نام خود به ثبتبرساند.

دلارام ذاکرانی مربیگری تیم دوچرخه سواری بانوان قزوین را بر عهده داشت.

این دوره از مسابقات در محل پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

حضور تیراندازان استان در لیگ برتر

تیم هیات تیراندازی با کمان استان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کامپوند به یک برد و یک باخت رسید.

این رقابت‌ها در تهران برگزار شد.

این اولین حضور تیراندازی با کمان استان در لیگ برتر است.

پایان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران کشور در قزوین

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی زیر ۱۰ سال کیمیا کمالیان در جایگاه نخست قرار گرفت و گلسا امیریان رحیمی مقام دوم را کسب کرد و آیلار بدرلو و ارغوان امیر خانلو مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال، صبا خیر منش مقام اول را به دست اورد فردخت علیمی در جایگاه دوم ایستاد و غزل رضا زاده و آیلین محمدیان فرد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال، محیا عابدینی مقام اول را به دست آورد، فریماه فرهی مقدم دوم شد و فردخت علیمی و صبا خیر منش مشترکاسوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۶ سال، محیا عابدینی در جایگاه نخست قرار گرقت، کیمیا ثاقب طهرانی مقام دوم را به دست آورد و یاسمن یزدانی ومهرانا سلیمانی پور مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رده سنی زیر ۱۸ سال، ترانه طاهریان مقام اول را کسب کرد، مهرانا سلیمانی پور در جایگاه دوم قرار گرفت و پرستو رجب فرخانی ویاسمن یزدانی مشترکا سوم شدند.

این رقابت‌ها در مجموعه تنیس مینودر قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما