شناسهٔ خبر: 50438626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج، در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

مرحله استاني سومين رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج، در سیستان و بلوچستان برگزار مي شود، تا دهم آبان ماه براي شرکت در اين رويداد فرهنگي فرصت داريد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز سیستان و بلوچستان ، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه امسال به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سردار عوضعلی فقیری افزود: کشف استعدادها، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: پس از برگزاری مرحله استانی این رویداد مرحله نهایی آن در آذرماه امسال همزمان با هفته بسیج با حضور نفرات برتر مرحله استانی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که شرکت در این رویداد سراسری برای عموم آزاد است افزود: علاقه‌مندان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه، اپلیکیشن های موبایلی و پویانمایی می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رویداد حضور دارند و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در مراسم اختتامیه تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند.

<div id="video-display-embed-code_7171267"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3260342/7171267?width=400&height=300"></script></div>



 علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه با مراجعه به سامانه event.bsjmajazi.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 

نظر شما