شناسهٔ خبر: 50432983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی در کوی مهدیس اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۸ از پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهری در کوی مهدیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به منظور پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهری در کوی مهدیس از پاکسازی و تسطیح منازل علوم پزشکی، خیابان صلابت منازل جانبازان، باند کندرو بلوار هجرت و جمع آوری خاک ونخاله منازل نفت ۷۰۰ واحدی وعلوم پزشکی و ... در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه ۸ قرار دارد.

محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: یکی از معضلات امروزی در شهر‌ها رعایت نکردن قانون از سوی برخی از شهروندان متخلف است که اقدام به خالی کردن نخاله‌های ساختمانی در معابر و خیابان‌ها می‌کنند.

او با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت و فرهنگ سازی عمومی در زمینه جمع آوری زباله و نخاله در میان شهروندان افزود: در زمینه فراهم نمودن زمینه مشارکت و همراهی شهروندان عزیز، سامانه‌ای تحت عنوان سامانه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ۱۳۷ که شهروندان میتوانند از این طریق موارد را به اطلاع ضابطان شهرداری می‌رسانند ایجاد گردید.

قنواتی تصریح کرد: در برنامه‌های شهرداری مشارکت شهروندان به عنوان اساسی‌ترین عنصر رسیدن به اهداف توسعه شهری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که این توسعه در پناه مشارکت شهروندان در حوزه نگهداشت شهر شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

نظر شما