شناسهٔ خبر: 50431910 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی کشور

بزرگترین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی کشور برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه حوزه ورزش کشور محسوب می‌شود از ۷ تا ۱۰ آبان ماه با حضور ده‌ها شرکت، واحد تولیدی، سازمان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز خواهد شد.

در بیستمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، انواع پوشاک، لوازم و تجهیزات ورزش‌هایی مانند تجهیزات بدنسازی ، انواع لوازم و تجهیزات ورزش‌های رزمی، مکمل‌های غذایی، دارویی و پروتئینی، نهاد‌ها و شرکت‌های ارائه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن‌های ورزشی (کف پوش ها، تابلو‌ها و...) ارائه می شود.

توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاورد‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش‌های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه در مدت چهار روز برگزاری، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن‌های ۸ – ۹ و ۲۵A محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما