شناسهٔ خبر: 50430794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۱۰۷ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد / ۱ مورد فوتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از شناسایی ۱۰۷ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵ شهرستان استان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان شبانه روز گذشته به تعداد ۶۳۵۲۱ نفر افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۲۵ نفر است.

 

وی با بیان اینکه مورد فوتی مربوط به شهرستان ایلام بوده است، ابراز کرد: در حال حاضر شهرستان های دهلران، مهران، ملکشاهی، چوار، ایوان، سیروان و هلیلان در وضعیت زرد و شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره، چرداول و ایلام در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

 

کریمیان با بیان اینکهدر حال حاضر ۱۴۴ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: در شبانه روز گذشته نیز ۳۵ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد:در حال حاضر بیش از ۴۴ درصد جمعیت استان ایلام هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند و لازم است که اقشار مختلف مردم برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند.

 

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و  پرهیز از حضور در مراکز پرازدحام تاکید کرد.                                                                                                                                                

پایان پیام/92

نظر شما