شناسهٔ خبر: 50430729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در گیلان مطرح شد؛

تمام ظرفیت‌ها باید در اختیار خدمت به مردم باشد/ نظام اسلامی نیرو‌های جهادی می‌خواهد

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، گفت: امروز تمام ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، وی را محور حرکت در استان دانست و اظهار داشت: امروز تمام ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ماست.

وی با اشاره به نگرانی مردم نسبت به موضوع اخیر بنزین، تصریح کرد: دشمن برای آبان برنامه‌ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می‌شود؛ اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آن‌ها ایجاد شده، می‌بینند که رئیس جمهور می‌خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین رویارویی اجتماعی دشمن، نشان داد که مردم به صداقت مسئولان اعتماد دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان نشان دادند خود را وقف مردم کردند.

وحیدی با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه، متذکر شد: برگرداندن احساس اعتماد به مردم، سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است؛ بنابراین اگر مردم سرمایه‌های خود را به میدان آورند، مشکلات برطرف می‌شود.

نظام اسلامی نیرو‌های جهادی می‌خواهد

آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز در این دیدار با خداقوت به دولتمردان، اظهار داشت: خدمت در این دوره بسیار سخت است؛ البته سختی کار برای نیرو‌ها و فرزندان انقلاب مشکل نیست و همه دغدغه‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به وجود برخی تلخی‌ها در دوره‌های گذشته، تصریح کرد: برخی‌ها پس از جنگ شرایطی به وجود نیاوردند که خانواده‌های معظم شهدا و نیرو‌های وفادار به انقلاب رضایت‌مندی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برطرف کردن آسیب‌های ایجاد شده، مدیران توانمند را طلب می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی مسائل موجب شده تا دلدادگان انقلاب اسلامی قدری آسیب ببینند.

آیت‌الله فلاحتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی را فصل‌الخطاب همه به ویژه مسئولان دانست و افزود: هرجا از ایشان پیروی کردیم به موفقیت رسیدیم.

وی با اشاره به مشکل ایجادشده در جایگاه‌های سوخت کشور، تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در پمپ بنزین برای پیگیری مشکلات مردم، برای نسل معاصر سابقه نداشته است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه با کفش ورنی کار پیش نمی‌رود، اظهار داشت: نظام اسلامی نیرو‌های جهادی می‌خواهد.

وی به وجود برخی زدوبند‌های سیاسی در سال‌های اخیر اشاره کرد و متذکر شد: توده‌های مردم همه امور را می‌فهمند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن برای به سرانجام نرسیدن امور در کشور، کمر همت بسته است، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان باور‌های غلط را در میدان عمل تغییر دهند و در مردم امید ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما