شناسهٔ خبر: 50430660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

منتظری:برخی کالاها مثل برنج و ذرت در انبارها مانده‌اند/کالاهای غیرخوراکی باید هرچه سریعتر از بندر تخلیه شوند

دادستان کل کشور گفت: برخی کالاها مثل برنج و ذرت در انبارها مانده که باید تعیین تکلیف شود، بعضی از این محصولات دیگر قابل استفاده خوراکی نیستند و باید هرچه سریعتر از بندر تخلیه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بخش‌های مختلفی در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است، به لحاظ مشکلاتی که در بندر امام خمینی(ره) وجود دارد به انبارها و محصولات انبار شده سرکشی کردم.

وی افزود: الحمدلله راهی برای رفع مشکلات پیش بینی کرده‌ایم، بعد از بازدید جلسه‌ای با مدیران برگزار خواهد شد و راه حل‌ها بررسی می‌شود، برخی کالاها مثل برنج و ذرت در انبارها مانده که باید تعیین تکلیف شود.

منتظری بیان کرد: بعضی از این محصولات دیگر قابل استفاده خوراکی نیست و باید هرچه سریعتر از بندر تخلیه شود.

دادستان کل کشور افزود: برخی از شرکت‌های بخش خصوصی در مجتمع بندری مشکلاتی دارند، برخی از مشکلات را حضوری شنیدم و برخی را بصورت مکاتبه در تهران بررسی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: عزیزانی که در اینجا سرمایه گذاری کرده‌اند، قطعا و یقینا افرادی هستند که برای اقتصاد کشور سرمایه گذاری کرده‌اند و به دنبال ارتقا وضعیت اقتصادی کشور‌‌ند که ما حتما باید در حوزه اجرایی و قضایی مورد حمایت قرارشان دهیم و ان شاءالله مشکلات را از نزدیک بررسی می‌کنیم و تا جایی که در توان داریم برای حل آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۲۰۶۷/

نظر شما