شناسهٔ خبر: 50430226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ناصری: پنجره بسته نبود بازی با گل گهر آن نتیجه رقم نمی‌خورد/ اگر من مقابل یامگا باشم او را مهار خواهم کرد

مدافع تیم تراکتور در مورد بازی با استقلال و برتری مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالله ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و قصد داشتیم شکست بازی قبل را جبران کنیم و فکر می‌کنم موفق بودیم. توانستیم برتری خودمان را به صنعت نفت دیکته کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم که می‌توانست حتی بهتر از این باشد.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش گفت: من صنعت نفت را دوست دارم و فصل خوبی آنجا داشتم. الان هم نگاه به دو شکست این تیم نکنید. تیم خوبی هستند و یقه تیم‌های خوب لیگ را در آینده خواهند گرفت و صنعت نفت اینطور باقی نمی‌ماند.

مدافع تراکتور در مورد تاثیر حضور خودش و نفرات جدید دیگر نسبت به بازی اول توضیح داد: در مورد خودم صرفا نمی‌گویم ولی اگر در بازی قبل حضور داشتیم اتفاقات دیگری رخ می‌داد. بازیکنانی که به میدان رفتند نفرات خوبی بودند ولی اولاً کم تجربه بودند و ثانیاً در پست غیر تخصصی بازی کردند. آنهم جلوی تیم خوب گل گهر که از تیم‌های خوب لیگ است.

ناصری در مورد تقابل پیش رو با استقلال گفت: بازی سخت و مهمی داریم ولی خب ما تراکتور هستیم و هر بازی باید برای برد به زمین برویم و مقابل استقلال هم خواسته ای جز این نداریم. امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد درخشش بازیکن خارجی استقلال توضیح داد: به هر حال هر تیمی مهره‌های کلیدی در اختیار دارد. من بازی استقلال را ندیدم ولی شنیدم این بازیکن خطرناک ظاهر شده و ستاره تیمش بوده است. تراکتور خط دفاع خوبی دارد و این چنین بازی کردن جلوی خط دفاعی ما کار راحتی نیست. اگر این بازیکن جلوی من بازی کند قول می‌دهم همه تلاشم را بکنم تا او را مهار کنم و اجازه ندهم اینچنین موقعیت سازی کند.

نظر شما