شناسهٔ خبر: 50429182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی:

۱۱ جایگاه بنزین به سامانه هوشمند متصل شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: با اتصال ۱۱ جایگاه عرضه بنزین به سامانه هوشمند در استان، امکان سوخت گیری با نرخ یارانه‌ای میسر شد و مشکل مابقی هم به مرور رفع می شود.

صاحب‌خبر -

«مجتبی شکوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: اکنون در جایگاه های مکرمی در جاده شیروان، غلامان، یکه سعود، شرفی در دوراهی گرمه، قشمشمی در اسفراین، صداقت در جاجرم بنزین یارانه ای در حال توزیع است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی افزود: در بجنورد هم جایگاه های قره چورلو، قنادزاده، ابراهیمی، محمدی و محمدپور  به سامانه هوشمند وصل شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: جایگاه های کریک سیدالشهدا در شهر آشخانه، فرهادی در جاده گلستان، درق و مالک اشتر در شهر گرمه، پاسارگاد در شهر اسفراین و گلستان بجنورد انجام شده و تا پایان روز جاری به سامانه وصل خواهند شد.

 

شکوری اظهارداشت: در روز نخست بروز مشکل، تمامی جایگاه های سوخت عرضه بنزین در استان به مدار بازگشت و فعلا و به تدریج امکان عرضه بنزین یارانه ای در شماری از جایگاه ها فراهم شده است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بنزین در 11 جایگاه با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان و در مابقی با نرخ دوم عرضه می شود.

 

 

پایان پیام/569

نظر شما