شناسهٔ خبر: 50427441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش ویسی به شکست سنگین فولاد

باشگاه خبرنگاران

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شکست تیم خود مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هم این بازی و هم مسابقه قبلی مقابل پرسپولیس ۲ نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم‌ها را بسیار زشت و غیرقابل هضم بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. واقعا نمی‌دانم اینقدر خجالت آور است که نمی‌توانم از مردم هم عذرخواهی کنم.

او افزود:در تمامی نقاط زمین در نیمه دوم بد بودیم و گل خوردیم. در فکر من چنین بازی و نتیجه‌ای نمی‌گنجد. به هر حال به آلومینیوم تبریک می‌گویم. نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند که شاید خدا به ما رحم کرد و سه گل خوردیم. می‌خواستیم بازی قبلی را جبران کنیم، ولی نشد. باید ببینیم ایراد تیم از کجاست تا بتوانیم در حد نام فولاد و خوزستان بازی کنیم.

او سپس در مورد شرایط تیمش که در برخی از دقایق بازی نظم تاکتیکی را از دست می‌دهد، عنوان کرد: به هر حال این تورنمنت ادامه دارد. جام حذفی نیست که بگوییم حذف شده ایم. باید بلند شویم و برگردیم به مسابقات. ۵ روز دیگر بازی داریم. باید ریکاوری روحی و روانی کنیم و ببینیم ایراد کار کجاست. کالبد شکافی کنیم و به مسابقات برگردیم. اگر اینطور ادامه پیدا کنیم، کارمان در ۴، ۵ هفته اول خیلی سخت می‌شود. می‌دانم مردم از نتیجه ناراحت هستند. من هم ناراحت هستم و امیدوارم نتیجه هفته آینده جبران شود.

نظر شما