شناسهٔ خبر: 50424275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرط بازگشایی مدارس در جنوب غرب خوزستان

شرط اصلی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری تزریق هر دو دوز واکسن برای تمام دانش آموزان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: حدود ۵۷ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۷ سال در منطقه وجود دارند که نیمی از آن‌ها هنوز واکسن کرونا را تزریق نکردند.

ساسان قربانی کامل شدن روند واکسیناسیون را شرط اصلی برای بازگشایی حضوری مدارس عنوان کرد و افزود: دانش آموزان برای حفظ سلامتی خود و دیگران، هرچه سریع تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و حمایت والدین از سلامت فرزندان و تلاش شبانه روزی نیروهای حوزه سلامت، شاهد حضور آینده سازان میهن اسلامی در محیط آموزشی مدارس و تامین نیازهای روانی و آموزشی آنان در این زمینه باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به پایین بودن آمار واکسیناسیون در شادگان از انجام اقدامات تشویقی برای افزایش آمار واکسینه شدگان در این شهرستان خبر داد و گفت: در ستاد کرونا مصوبه‌ای بود که به هر خانه بهداشتی که ۷۰ درصد جامعه هدف تزریق کند، کارت هدیه یک میلیون تومانی داده شود که این کار انجام شد.

در شادگان برای افزایش رغبت مردم برای دریافت واکسن به کمک افراد صاحب نفوذ نیاز است.

قربانی اضافه کرد: در آبادان یک اتوبوس آمبولانس و ۱۰ مرکز برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده علاوه بر این، طرح واکسیناسیون محله محور در حال اجراست .

وی تاکید کرد: رعایت شیوه نامه‌ها و واکسن، سلامت را تضمین می‌کند و می‌توان به روز‌های عادی بازگشت .

<div id="video-display-embed-code_7174182"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3260152/7174182?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما