شناسهٔ خبر: 50423450 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد؛

خسارت سنگین ائتلاف سعودی در استان مارب یمن

سرتیپ یحیی سریع گفت در علمیات اخیر، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خسارت‌های سنگینی را در دو ناحیه الجوبه و جبل مراد متحمل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت در علمیات اخیر، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خسارت‌های سنگینی را در دو ناحیه الجوبه و جبل مراد متحمل شدند.

وی با قرائت بیانیه‌ای با اشاره به آخرین تحولات جبهه‌های مأرب و اجرای مرحله دوم عملیات ربیع النصر (بهار پیروزی) و آزادسازی کامل دو ناحیه و "الجوبه" و "جبل مراد" در این استان افزود نیرو‌های مسلح از نقش بزرگ عشایر استان مأرب در موفقیت آمیز بودن این عملیات و نابودی مزدوران و خائنان قدردانی می‌کند. نیرو‌های مسلح یمن از فریب خوردگان در شهر مأرب دعوت می‌کند تا هرچه سریع تر اقدامات جنگی خود را متوقف کنند و فرصت داده شده به آنها که زیاد طول نخواهد کشید را به عنوان پیش درآمدی برای حل و فصل مسالمت آمیز اوضاع غنیمت شمارند.

<div id="video-display-embed-code_7169965"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3260086/7169965?width=350&height=250"></script></div>


یحیی سریع افزود نیرو‌های مسلح به همه شهروندان در شهر مأرب اطمیان می‌دهد این نیرو‌ها برای تأمین امنیت آنها و حفظ اموال‌شان تلاش می‌کنند و این اقدام را وظیفه و مسئولیت خود می‌دانند. نیرو‌های مسلح همه آزادگان یمن عزیز، سرافراز، مقاوم، مستحکم و مجاهد فرا می‌خواند تا برای آزادسازی مناطق باقی مانده از سرزمین و کشورمان و محقق کردن آزادی و استقلال، کاملا آماده باشند. جزئیات این عملیات ان شاءالله در روز‌های آینده منتشر خواهد شد. زنده باد یمن آزاد، عزیز و مستقل و پیروی از آنِ یمن و همه آزادگان جهان باد.

نظر شما