شناسهٔ خبر: 50420486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهردار اردبیل از استخدام‌های غیرمعقول گذشته پرده برداشت؛ رفتگرانی که میز کارمندی دارند

شهردار اردبیل گفت: در سال‌های گذشته افرادی با تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکترا و به نام رفتگر در شهرداری اردبیل استخدام شده اما در بخش‌های دیگری مشغول به فعالیت شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری شامگاه امروز در هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به وضعیت خدمات شهری در اردبیل اظهار کرد: در خصوص مخازن زباله بیش از ۵۰۰ سطل زباله نوسازی خواهد شد ولی در حوزه خدمات شهری بعضی از ایرادها و نواقص مربوط به برخی استخدام‌های شهرداری در خصوص جذب رفتگر بوده است.

وی افزود: به طوریکه برخی افراد با نام رفتگر و با تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکترا جذب شده اما در بخش‌های دیگری مشغول به فعالیت شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا نحوه ارائه خدمات در مناطق مختلف با کم و کاستی‌هایی مواجه شود که تلاش می‌کنیم با ساماندهی کارگران خدمات شهری این مسئله حل شود.

شهردار اردبیل علت عدم دسترسی به قسمت‌هایی از سایت شهرداری را غیرمعقول عنوان کرد و ادامه داد: در اثر همین عدم شفافیت بیش از ۵۵۰ نفر در سال‌های گذشته به روی کار آمده‌اند که تا یک ماه آینده این سایت بروزرسانی خواهد شد و تمامی شهروندان در جریان تمام جزئیات و برنامه‌های شهرداری قرار خواهند گرفت.

صفری با بیان اینکه در ۴۵ روز اخیر بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در شهرداری اردبیل هزینه شده و مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است گفت: تلاش شده است حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود و امیدواریم طرح تفصیلی شهرداری نیز که با رکود ۶ ساله مواجه است در عرض ۵ ماه آینده آماده  شود.

وی در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به آتش نشانان گفت: تامین تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی در دستور کار شهرداری قرار دارد و مشکلات بیمه تکمیلی آن‌ها نیز به زودی رفع خواهد شد.

صفری گفت: لایروبی و ساماندهی رودخانه بالیخلو که در برخی مناطق بیش از ۷۰ سانتی‌متر لجن وجود دارد و متاسفانه آبگیری و لایروبی این رودخانه به سال آینده موکول شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما