شناسهٔ خبر: 50415493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

برگزاری پویش ورزش و کار در شرکت کشت و صنعت پارس | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل: بیست و ششمین پویش دوشنبه های ورزش و کار در شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس شهرستان بیله‌سوار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش کارگری اردبیل برنامه پویش دوشنبه های ورزش و کار در شرکت ملی کشت و صنعت صنعت دامپروری پارس با حضور جمع کثیری از کارگران، مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیله سوار و هیات ورزش کارگری استان اردبیل با شعار ورزش، نشاط و تولید به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.
 
علی مهری گفت: ابتکار اجرای  ورزش صبحگاهی از سوی فدراسیون ورزش کارگری و با تلاش انجمن ورزش‌های همگانی کارگران کشور مطرح و از سال گذشته تا کنون برنامه موفق و تاثیرگذار در سطح کارخانجات بزرگ استان اردبیل به اجرا درآمده است.
 
وی با اشاره به برگزاری این ورزش صبحگاهی افزود: با توجه به استقبال جامعه کارگری و به ویژه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و اثرگذاری مطلوب این پویش، هیات ورزش کارگری بر آن شد تا در مرحله بعدی ضمن انسجام بخشی به این برنامه نسبت به تسری این پویش به سایر شهرستان های در چارچوب قوانین و پروتکل های بهداشتی جاری اقدام کند.
 
رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل اظهار کرد: این مراسم با حرکات ورزشی شاد و ایروبیک در محیطی شاد و نشاط آور انجام شد و کارکنان اقدام به حرکات کششی و حرکات آهسته و شاد ورزشی کردند.
 
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش کارگری اردبیل این پویش با همکاری  هیات ورزش کارگری اردبیل و مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل انجام شد.

نظر شما