شناسهٔ خبر: 50412358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ایوک شهرستان همدان

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ایوک از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است، گفت: خوشبختانه امروز در بحث ورزش و جوانان طرح های خوبی تعریف و اجرایی شده است.

او با اشاره به جذب اعتبار برای طرح‌های ورزشی استان همدان طی درخواستی از وزیر محترم ورزش و جوانان، گفت: امیدواریم با حمایت‌های دکتر سجادی وزیر ورزش و همچنین پیگیری‌های مجدانه بیش‌ازپیش دکتر سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان این مهم به سرانجام برسد.

حاجی بابایی در ادامه از ساخت زمین چمن در مراکز بخش‌های شهرستان همدان خبر داد و گفت: در بحث عمرانی و تجهیزاتی نیز اعتبارات خوبی برای طرح ها و تجهیز هیئت‌های ورزشی اختصاص داده شده است.

حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هم اظهار داشت: خوشبختانه تحولات بسیار خوبی در حوزه طرح‌های عمرانی استان همدان در صورت‌گرفته است امیدواریم این مهم بیش‌ازپیش تداوم پیدا کند.

او تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و به همت مجمع نمایندگان استان همدان طی یک سال گذشته ۱۲ طرح ورزشی شامل زمین چمن و همچنین زمین ساحلی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان همدان به بهره‌برداری رسیده است امیدواریم این مهم بیش‌ازپیش تداوم یابد.
انتهای پیام/ج

نظر شما