شناسهٔ خبر: 50411020 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تلاش برای ارائه طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تلاش خواهم کرد با آینده نگری، هم افزایی اندیشه ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متد های روز دنیا در بستری از اقتصاد مقاومتی همگام با مفاهیم گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارتاپهای خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه های داخلی و بین المللی عرضه کنم تا درنهایت توفیق و افتخار خدمت گذاری به همه اقشار آسیب دیده و جمعیت تحت پوشش این سازمان حاصل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمد قادری در آئین معارفه معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: امروز گفتارمان، کردارمان، قدمهایمان، آمال و آرزوهای مان اندیشه و بصیرتمان، نیت و انگیزه هایمان آورده هایی است که به پیشگاه الهی تقدیم میکنیم و در منزل خداوند و حضرت ولی عصر قرار میدهیم. زندگی بسیار ساده و شیرین است. هرگاه بر مدار خدمت به بی منت به خلق، آرامش و شادی روح وساده و عمیق زیستن استوار شود.

وی ادامه داد: کار و تلاش در سازمان بهزیستی حکایتی بلند از پیوند کار و عاطفه، اعتماد و عمل و سختی و ملایمت است، کاری که شما عزیزان در مسیر مقصود به ان عمل می‌کنید، اگر برخواسته از جوشش احساسات و عواطف پاک شما عزیزان، صبر ناب و از خودگذشتگی زلال شما نباشد تحقق یافتنی نیست و عمل اعتقادی شما اگر امیخته با دعای خالص و تبسم مهربانتان نباشد اثاری در پی نخواهد داشت.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه بدون تردید سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگانهایی است که مرز دنیا و آخرت را در ان بسیار نزدیک میبینیم، گفت: کار در این مجموعه جز با شیدایی و اخلاص و آرامش به بار نمینشیند. به لطف مقام عالی وزارت و اعتمادشان و نکاتی که مطرح کردند که بزرگواری خودشان بود و اعتمادی است که امروزه دولتی که نگاه خاص به مستضعفان را دارد مفتخر شدم امانتی را قبول کنم و انشالله بتوانم در این نهاد با معنویت و معطر به عطر شهدا در کنار نیروهای متدین و نخبه سازمان بهزیستی با بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی بتوانیم در امتداد تلاشهای صورت گرفته همه مدیران گذشته به ویژه دکتر قبادی دانا خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف را که به حق صاحبان اصلی این انقلاب هستند را انجام دهم.

وی تاکید کرد: در این راستا تلاش خواهم کرد با آینده نگری، هم افزایی اندیشه ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متد های روز دنیا در بستری از اقتصاد مقاومتی همگام با مفاهیم گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارتاپهای خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه های داخلی و بین المللی عرضه کنم تا درنهایت توفیق و افتخار خدمت گذاری به همه اقشار آسیب دیده و جمعیت تحت پوشش این سازمان حاصل شود.

نظر شما