شناسهٔ خبر: 50409365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:

فعالیت ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت آذربایجان غربی/ برنامه راه‌اندازی کامل جایگاه‌های سوخت با کارت سهمیه‌ای آغاز شده است

مجرد گفت: توزیع سوخت در آذربایجان‌غربی به طور کامل در کنترل بوده و ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت استان در حال حاضر فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جایگاه‌های سوخت فعال شده فقط بنزین و گازوئیل آزاد ارائه می‌شود و عملیات سوخت گیری خودروها انجام می شود.

وی اظهار داشت: به زودی تمامی جایگاه‌های سوخت به روال عادی خود باز می‌گردند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند تا راه اندازی دوباره کارت سوخت سهمیه‌ای، بنزین را به لیتری سه هزار تومان و گازوئیل را به قیمت لیتری ۶۰۰ تومان استفاده کنند.

مدیر شر کت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: در پنج جایگاه سوخت شهرستان ارومیه، روند ارائه خدمات به طور کامل عادی شده و با کارت سهمیه‌ای نیز بنزین ارائه می‌شود.

مجرد بیان کرد: از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز برنامه راه اندازی کامل جایگاه‌های سوخت با کارت سهمیه‌ای آغاز شده است و به زودی تمامی جایگاه‌ها به این چرخه باز می‌گردند.

وی اضافه کرد: اکیپ‌های راه اندازی سیستم مشخص شده ولی به دلیل زمان گیر بودن، شاید مدتی به طول بکشد.

مدیر شر کت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: جایگاه‌های سوخت معصومی، کوه کمری، قره آغاز، ابوذر و زارعی در ارومیه هم اکنون ارائه بنزین با کارت سهمیه‌ای را آغاز کرده‌اند.

مجرد ادامه داد: مشخصات جایگاه‌هایی که به صورت کامل به چرخه فعالیت بازگشته‌اند به صورت لحظه‌ای در سایت شرکت نفت منطقه ارومیه به روز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما