شناسهٔ خبر: 50409268 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

جلسه شورای رگولاتوری‌های مخابراتی جنوب آسیا به صورت مجازی

جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT)، بیست و دومین جلسه شورای رگولاتوری‌های مخابراتی جنوب آسیا (SATRC-۲۲) را به دلیل همه‌گیری جهانی بیماری کرونا، از دهم تا دوازدهم آبان ماه جاری (یکم تا سوم نوامبر ۲۰۲۱) به صورت مجازی برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، بررسی روند اصلی سیاستگذاری و رگولاتوری در جنوب آسیا و نیز مرور پیشرفت اجرای فاز هفتم برنامه کاری SATRC، دستور کار اصلی این نشست است. میزگرد رگولاتورها یکی از بخشهای این نشست است که روسای رگولاتوری‌های جنوب آسیا در مورد موضوعات مهم رگولاتوری که نیاز به همکاری منطقه‌ای میان کشورهای عضو SATRC دارد، گفتگو کرده و دانش و تجارب خود را در این زمینه بیان می‌کنند.

براساس این گزارش، میزگرد گفتگوی رگولاتوری - صنعت یکی دیگر از بخشهای بیست و دومین نشست SATRC است که با هدف تبادل نظر رگولاتوری‌ها و صاحبان صنایع در مورد موضوعات چالش برانگیز مقرراتی و غلبه بر چالشها برگزار می‌شود.

شورای SATRC هر سال با حضور روسای نهادهای رگولاتوری مخابراتی کشورهای عضو، به منظور بررسی و هماهنگی مسایل رگولاتوری و موارد مشترک بین کشورهای عضو SATRC در زمینه ارتباطات از راه دور و ICT برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما